خبرهای داغ:
معاون امور اقتصادی استاندار همدان:

واحدهای تولیدی اولین گام توسعه شهرستان و مقابله با تحریم‌ها هستند

نهاوند-معاون امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه احیا واحدهای تولیدی نیمه تعطیل از اصلی‌ترین گام‌های توسعه است، گفت: پیگیری و تاکید بر تملک زمین‌های شهرک صنعتی نهاوند در دستور کار قرار گرفت.
کد خبر: ۹۴۰۵۲۶۷
|
۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، ظاهر پورمجاهد در ستاد تسهیل و رفع موانع تولید شهرستان نهاوند اظهار داشت: رویکرد و اولویت ما حمایت از واحدهای تولیدی و توسعه آنها است.

وی افزود: رویکردهای توسعه‌ای حوزه صنعت به‌منظور ارتقاء اشتغال و رفع بیکاری در استان پیگیری و برای رفع موانع تلاش می‌شود.

معاون امور اقتصادی استاندار همدان با بیان اینکه احیا واحدهای تولیدی نیمه تعطیل از اصلی‌ترین گام‌های توسعه است، گفت: پیگیری و تاکید بر تملک زمین‌های شهرک صنعتی نهاوند در دستور کار قرار گرفت.

سرپرست فرمانداری نهاوند نیز در ادامه افزود: احیا واحدهای تولیدی نیمه تعطیل، فعال کردن و در چرخه تولید قرار گرفتن آن‌ها از مهم‌ترین کارهای مجموعه مدیریتی شهرستان در راستای توسعه است.

جعفر سلگی افزود: تلاش شده در تمام حوزه‌ها، زیرساخت‌ها فراهم شود تا از این نظر مشکلی برای حضور فعالان و صاحبان صنایع در شهرستان نداشته باشد.

وی ادامه داد: سیاست شهرستان برپایه حمایت از تولید تاکید دارد و در همین راستا همواره از فعالان اقتصادی دعوت کرده‌ایم تا در شهرستان حضور یابند و از آنها نیز حمایت خواهیم کرد.

سرپرست فرمانداری نهاوند تصریح کرد: مسائل و مشکلات مربوط به فعالان اقتصادی که در این جلسه مطرح شد برای مرتفع شدن پیگیری خواهد شد تا بتوانند با قدرت بیشتری به تولید ادامه دهند.

گفتنی است؛ سرمایه‌گذاران تمامی موارد واحدهای تولیدی در راستای رفع موانع تولید اعم از مشکلات تسهیلات و بانکی تا رفع معارض و... را عنوان کردند و همه مسائل در جلسه ستاد تسهیل بطور کامل بررسی شد.

واحدهای تولیدی اولین گام توسعه شهرستان و مقابله با تحریم‌ها هستند

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار