سردار حزنی خبر داد:

آمادگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تهیه ۶ هزار جهیزیه در گیلان

آمادگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تهیه ۶ هزار جهیزیه در گیلان
سردار حزنی با اشاره به آمادگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تهیه ۶ هزار جهیزیه در گیلان، گفت:سپاه پاسداران در کنار وظیفه ذاتی خود یعنی حفظ تمامیت ارضی جمهوری اسلامی و تامین امنیت کشور به حوزه محرومیت‌زدایی ورور مستقیم کرده و در چندین سال گذشته کارهای بسیار بزرگی انجام شده است.
کد خبر: ۹۴۰۵۱۰۳
|
۱۴ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۲۶

 

 

 

 

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار ضیاءالدین حزنی در  آئین اختتامیه و تقدیر از عوامل اجرایی ساخت ۷۴۱ واحد مسکن مددجویی در سالن اجتماعات شهدای ناجا با بیان اینکه ساخت مسکن محرومین در دو فاز یک و دو در کشور در حال انجام است، اظهار کرد: ساخت مسکن محرومین در کشور توسط سپاه پاسداران در فازهای یک و دو و با عنوان طرح شهید شوشتری در ۶ استان کشور و شهید احمد کاظمی در ۱۴ استان کشور در حال انجام است.

وی با اشاره به بهره‌مندی بیش از ۴ هزار روستا کشور در طرح محرومیت‌زدایی افزود: در ساخت فاز دوم ساخت مسکن محرومین در غالب طرح شهید احمد کاظمی بیش از چندین هزار مسکن محرومین در چهار هزار و ۷۰۰ روستا در ۱۴ استان کشور به بهره‌برداری رسیده است.

ساخت بیش از یک‌هزار واحد مسکن محرومین در گیلان

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با بیان اینکه قرارگاه محرومیت زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی همواره در مناطق صعب‌العبور کشور در حال خدمات رسانی است، تصریح کرد: سپاه پاسداران در کنار وظیفه ذاتی خود یعنی حفظ تمامیت ارضی جمهوری اسلامی و تامین امنیت کشور به حوزه محرومیت‌زدایی ورور مستقیم کرده و در چندین سال گذشته کارهای بسیار بزرگی انجام شده است.

سردار حزنی از ساخت بیش از یک‌هزار واحد مسکن محرومین در گیلان خبر داد و بیان کرد: در فاز یک ساخت مسکن محرومین در گیلان ۹۷۳ واحد و در فاز دو ۷۴۱ و در مجموع یک‌هزار و ۷۱۴ واحد مسکن مددجویی در گیلان و در ۵۵۲ روستای هدف به بهره‌برداری رسید.

وی، نقش سپاه پاسداران در تکمیل پروژه‌های عمرانی و غیر عمرانی را بسیار موثر دانست و اضافه کرد: در چندین سال گذشته ۶ هزار و ۴۵۵ پروژه عمرانی و ۹ هزار و ۱۰ پروژه غیر عمرانی و با میزان اعتبار ۲۵۷ میلیارد تومان توسط سپاه پاسداران در گیلان به بهره‌برداری رسیده است.

آمادگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تهیه ۶ هزار جهیزیه در گیلان

فرمانده قرارگاه محرومیت‌زدایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با اشاره به آمادگی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در تهیه ۶ هزار جهیزیه در گیلان تصریح کرد: یکی‌ از تاکیدات مقام معظم رهبری ازدواج آسان در بین جوانان بوده و کرونا این شرایط را فراهم کرده است لذا سپاه پاسداران انقلاب اسلامی این آمادگی را دارد که ۶ هزار جهیزیه به زوج‌های جوان با بنیه مالی ضعیف اهدا کند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار