فعالیت 67 موکب در گلزار شهدای کرمان به مناست دومین سالگرد سردار دلها

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: در حال حاضر ۶۷ موکب در گلزار شهدای کرمان درحال فعالیت هستند.
کد خبر: ۹۴۰۴۷۳۲
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان ،سردار معروفی فرمانده سپاه ثارالله کرمان در مراسم گردهمایی فرزندان شهدا نظامی استان کرمان که در مصلی امام علی(ع) کرمان اظهار کرد :  امسال برگزاری مراسم سالگرد ۳ موضوع را در نظر گرفتیم  اولی مردمی بودن ک بالای ۸۰ درصد برنامه‌ها مردمی بود ، دوم  توزیع برنامه‌ها را به طرف شهرستان بردیم و در تمام استان درگیر مراسم‌های سالگرد هستند و سومین موضوع محوریت کرمان پایتخت مقاومت جهان اسلام است که یکی از مطالبات مردم است.

وی افزود: سال گذشته ۵۵ ملیت و ۲۰۰ کشور به کرمان آمدند ما قبل از سالگرد برنامه‌هایی مثل دیدار با ۵۰۰ خانواده شهدا، نشست عشایر ۳ استان با محوریت شهید سلیمانی، یادواره شهید پورجعفری و برپایی سالگرد زلزله بم با شعار نقش حاج قاسم در زلزله بم برگزارشد.

سردار معروفی گفت: در  هفته مقاومت برنامه‌های مختلفی در گلزار شهدا کرمان و برنامه‌های دیگر در بیت الزهرا در ۲ دهه فاطمیه برگزار و اجلاسیه نهایی در مصلای امام علی (ع) برپا خواهد شد.

این مقام مسئول  با اشاره به برگزاری ۹ هزار و ۲۰۰ یادواره شهدای خانگی تصریح کرد: طی ایام سالگرد شهادت حاج قاسم ستاد اسکان با ظرفیت پذیرایی از ۲۰ هزار نفر تشکیل شده است و توزیع غذا نیز صورت می‌گیرد.

فرمانده سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: در حال حاضر ۶۷ موکب در گلزار شهدای کرمان درحال فعالیت هستند.

سردار معروفی خاطر نشان کرد:طی هفته مقاومت برنامه‌های مختلف مردمی از جمله توزیع ۳۰ هزار کمک مومنانه و آزاد سازی ۶۳ زندانی و افتتاح پروژه ۶۳ آبرسانی، اعزام گروه‌های جهادی به مناطق مختلف و ... صورت می‌گیرد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار