سردار سليماني اسوه راستین پاسداری از ارزش های اسلام ناب محمدی است

چابهار/ حجت الاسلام بامری گفت: سردار سليماني اسوه راستین پاسداری از دین ارزش‌ها و کیان اسلام و نمونه یک انسان مومن بصیر و دشمن شناس ومجاهد فی سبیل الله، نمونه بارز از حمایت مظلوم از ظالم در جهان مطرح است.
کد خبر: ۹۴۰۴۶۷۳
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۴۷

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه چابهاردر گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در چابهار بیان کرد: شهید سردار حاج قاسم سليماني یکی از محبوب‌ترین چهره‌های انقلاب اسلامی و نماد مبارزه با نظام سلطه وظلم جهانی شناخته می شود.

وی افزود: این شهید والامقام هرگز فکری جز حرکت برای عزت اسلام و مظلومان جهان در سر نداشت و زندگی شخصی خود را صرف مبارزه با ظالمان کرد و همواره نگاهش به افق نگاه مقام معظم رهبری دوخته بود.

حجت الاسلام خدامراد بامری تصریح کرد: ایشان نمونه بارز روحیه ایثارگری وشهادت بودند که مقام معظم رهبری فرمودند شهید سلیمانی را به چشم یک مکتب نگاه کنید، حاج قاسم از فرماندهان مقتدر و محبوب سپاه اسلام است که بیش از چهار دهه از عمر و زندگی با برکتش در مبارزه برای نابودی استکبار و حمایت از ملت های منطقه و جهان سپری شد.

این مسئول با بیان اینکه ایشان از قدرت سازماندهی بالایی برخوردار بود و بر قلوب انسان های آزاده فرماندهی میکرد گفت: تفکر و راه او هرگز ازبین نخواهد رفت دشمنان انقلاب اسلامی همیشه برای به زمین زدن آن بزرگانش را کشتند ودر آخر خود مغلوب شدند این بار هم آنان نمی‌توانند به این کشور نفوذ کنند.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به سوره احزاب آیه ۲۳ در میان مومنان مردانی هستند که بر سر عهدی که با خدا بستند صادقانه ایستادند بعضی پیمان خود رابه آخر بردند ودر راه او شربت شهادت نوشیدند وبعضی دیگر در انتظارند وهرگز تغییر و تبدیلی در عهد وپیمان خود ندارند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار