فرمانده سپاه قمربنی هاشم (علیه السلام):

شهید سلیمانی الگوی عملی ولایت پذیری بود

فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) در دومین سالگرد شهادت شهید سلیمانی و یادواره شهدای روستای چنار محمودی از شهرستان لردگان گفت: شهید سلیمانی الگوی عملی ولایت پذیری بود.
کد خبر: ۹۴۰۴۵۴۶
|
۱۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سردار محمد علی اکبری در جمع مردم روستای چنار محمودی با اشاره به مجاهدت شهدا و هدف شهدا گفت: رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس پرورده مکتب خمینی کبیر بودند که هیچ گاه در مقابل ظلم سکوت نکردند ونمی کنند و هر جایی که صدای مظلومی شنیده شود حضور می یابند.
فرمانده سپاه حضرت قمر بنی هاشم (ع) افزود: کمک به مظلوم و ایستادگی در برابر استکبار و ظالم باعت شد که جبهه مقاومت در منطقه تشکیل شود و سردار سرافراز سپاه اسلام سردار شهید سلیمانی به عنوان فرمانده محور مقاومت در برابر دشمنان خون آشام بایستد.
یادگار دفاع مقدس ادامه داد: استکبار جهانی بخاطر منافع اقتصادی خود سعی در اغتشاش و نا آرامی منطقه دارد تا بتواند با فروش تسلیحات خود و کنترل کشورهای ثروتمند منطقه به منافع اقتصادی خود دست یابد و نگذارد دفاع از مظلوم در بین ملت ها و به خصوص مسلمانان شکل بگیرد .
سردار اکبری بااشاره به قدرت نفوذ سردار سلیمانی در جهان و به خصوص منطقه گفت: سردار سلیمانی با مدیریت محور مقاومت بسیاری از توطئه ها و ترورهای رژیم صهیونیستی را خنثی و با تقویت این محور نفوذ استکبار برای توطئه و اختلاف بین مسلمانان را کم کرد.
وی افزود: جنگ با داعش اوج مبارزه محور مقاومت و به خصوص سردار سلیمانی بود، در حالی که اتاق فکر محور عبری، عربی و غربی با میلیاردها دلار هزینه در صدد تحولات گسترده در منطقه خاورمیانه بود اما تدبیر سیدالشهدا محور مقاومت و همرزمان وی در سوریه و عراق باعث شد داعشی که ساخته غرب بود به زباله دان تاریخ بپیوندد.
فرمانده سپاه حضرت قمربنی هاشم (ع)، استان چهارمحال و بختیاری در ادامه بیان داشت: داعش آمده بود که تمام منطقه را تصرف کند، غرب روی داعش مامور شده بود تا محور مقاومت را از بین ببرد و اهداف و برنامه های غرب را در غرب آسیا طراحی و عملیاتی کند اما تدابیر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) و فرماندهی شهید سپهبد سلیمانی تمام سران دولت های تروریست پرور جهان به خصوص آمریکا و متحدینش را غافلگیر کرد.
وی در پایان تاکید کرد: امروز وقتی مردم و دوستداران سردار دلها در تمامی نقاط جهان در فضای مجازی اقدام به انتشار عکس ها و کلیپ هایی از این شهید بزرگ می کنند دشمن از این حرکت نیز ترس و وحشت دارد به گونه ای که در شبکه های ضد اجتماعی شاهد مسدود شدن اکانت ها و پیج های عاشقان سردار دلها هستیم و این نشان می دهد دشمن از عکس سردار هم می ترسد.
اجرای سرود، دکلمه خوانی، قرائت قرآن از دیگر برنامه های این برنامه بود.

ارسال نظرات