در شهر جونقان برگزارشد؛

گرامیداشت حماسه 9 دی و یادبود سردار دلها

به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه نهم دی ماه و گرامیداشت یاد سردار دلها جمعی از مسئولان و مردم بصیر و انقلابی شهر جونقان با تجمع در مسجد حضرت زینب (سلام الله علیها) با نظام و انقلاب تجدید میثاق کردند.
کد خبر: ۹۴۰۴۴۲۸
|
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از  استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت فرا رسیدن سالروز حماسه نهم دی ماه و همچنین فرا رسیدن سالگرد شهادت سردار دلها، حاج قاسم سلیمانی مردم بصیر و انقلابی شهر جونقان با حضور در مسجد حضرت زینب کبری سلام الله علیها یاد و خاطره سردار سلیمانی و حماسه 9 دی ماه را گرامی داشتند و با نظام و آرمان های انقلاب تجدید پیمان کردند.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان با حضور در جمع مردم جونقان گفت: فتنه سال 88 فتنه بزرگی بود آنچنان بزرگ که به بیان مقام معظم رهبری نظام را تا لبه پرتگاه برد و گذشت زمان بزرگی این فتنه را نشان خواهد داد.

حجت الاسلام مسلم رضایی ادامه داد: زمانی که قلم های بسته شده آگاهان بین المللی روان شود خواهیم فهمید که چه توطئه بزرگی پشت این فتنه بود.

وی گفت : کشورهای مختلفی در دنیا حتی کشورهای به ظاهر توسعه یافته اروپایی با انقلاب های رنگی اینچنینی از پا در آمدند، اما درایت رهبر معظم انقلاب و بصیرت ملت فهیم ایران بود که توانست نظام را از این فتنه بزرگ نجات دهد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه فارسان افزود: ای مردم بدانید که اگر کشور ما اکنون در اوج اقتدار و امنیت است واین عظمت و اقتدار به خاطر بصیرت و ولایتمداری این مردم و فرماندهان شجاعی همچون حاج قاسم سلیمانی است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار