مسئول حوزه نمایندگی ولی فقیه در سپاه ایرانشهر:

در حقیقت رمز ماندگاری یک انقلاب، عمل و اقدام بر اساس برنامه ریزی و تفکر است

نشست بصیرتی گرامیداشت حماسه نهم دی و هفته بصیرت و میثاق با ولایت در محل نمازخانه شهرداری ایرانشهر برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۴۴۲۲
|
۱۲ دی ۱۴۰۰ - ۲۳:۰۱

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ایرانشهر، دراین نشست مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ایرانشهر گفت: مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در سخنانش از حادثه نهم دی با عنوان یوم الله یاد کرده است که می توان به اهمیت این روز با این تعبیر حکیمانه پی برد.

حجت الاسلام قنبری افزود: در حقیقت رمز ماندگاری یک انقلاب، عمل و اقدام بر اساس برنامه ریزی و تفکر است و به نظر می رسد در این ایام با تحلیل و واکاوی می توان به چرایی بروز چنین رویدادهایی پی برد.

وی خاطر نشان کرد: "تشخیص دقیق و عمل به موقع" از فاکتورهای اصلی دست یابی به بصیرت هستند و در آموزه های دینی ما نیز بصیرت از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه ایرانشهر گفت: در دوران سید الشهدا (ع) هم بی غیرتی، عدم تشخیص صحیح و تاثیرپذیری از تحریف وقایع و وارونه سازی یک موقعیت اجتماعی باعث شد که گروهی راه صواب و سره را از راه نادرست تشخیص ندهند.

وی در ادامه به اثرات تحریف اشاره و تصریح نمود: با تحریف، جامعه دچار خطای محاسباتی خواهد شد و در دورانی که انسان نیازمند به تشخیص درست است، به راه نادست خوانده شده و به بیراهه می رود.

حجه الاسلام قنبری عنوان کرد: در حال حاضر بعد از حکومت امام علی (ع) آن نظامی که در راه و مسیر آرمان های الهی قرار دارد، نظام جمهوری اسلامی ایران است که این امر به دست نمی آید جز با ایستادگی در برابر حیله ها و ظلم و ستم کسانی که قصد دارند تیشه بر ریشه نظامی بزنند که درختش با خون شهیدان سیراب گشته است.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: امید است که همگی ما به خصوص نخبگان، مسئولین و مدیران شهرستان با تاسی از اهداف شهدا بخصوص شهیدانی همچون سردار دلها حاج قاسم سلیمانی که پایبند به آرمانهای انقلاب اسلامی بودند، بتوانیم این انقلاب را به دست صاحب اصلی حضرت حجه ابن الحسن (عج) تحویل بدهیم.

ارسال نظرات
آخرین اخبار