فرمانده سپاه لردگان؛

۹ دی حماسه ای بزرگ برای پشتیبانی از نظام اسلامی بود

فرمانده سپاه لردگان ۹ دی را حماسه بزرگ برای پشتیبانی از نظامی اسلامی دانست و گفت: مردم در این روز تاریخی به تمامی فتنه گران داخلی و توطئه‌گران خارجی فهماندند که همیشه بیدار و در صحنه‌حضور دارند.
کد خبر: ۹۴۰۴۰۲۸
|
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۲۰:۳۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ سرهنگ پاسدار عباس رحیمی فرمانده سپاه ناحیه لردگان با اشاره به حماسه ۹ دی گفت: تاریخ انقلاب اسلامی مملو از نقاط عطفی است که در اذهان ملت شریف و ولایت مدار ایران اسلامی نقش بسته است.

این مقام مسئول افزود: مردم در ۹ دی به تمامی فتنه گران داخلی و توطئه‌گران خارجی فهماندند که همیشه بیدار و در صحنه‌اند و پاسدار واقعی میراث گران بهای بنیان گذار جمهوری اسلامی هستند.

رحیمی تصریح کرد: دوران غرور آفرین دفاع مقدس، تسخیر لانه جاسوسی آمریکا و پیشرفت های هسته ای و دفاعی از نمونه های بارزی است که جزء هویت هر ایرانی ولایت مدار و متعهد است و در این عرصه دشمنان و فتنه گران همواره در تلاش بوده اند مسیر رشد و شکوفایی ملت ایران را سد کنند که با بصیرت ملت و رهبری مدبرانه رهبر فرزانه انقلاب ناکام شده اند، به طوری که فتنه‌ سال ۸۸ از دیگر نقشه ها و ترفندهای معاندان نظام بود که با بصیرت ملت شریف و شهیدپرور ایران در حماسه ۹ دی نقش بر آب شد.

فرمانده سپاه ناحیه لردگان اظهار داشت: دشمنان نظام بدانند كه امروز ملت ايران همان مردم زمان پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي و دوران دفاع مقدس هستند و آگاهانه و با تبعيت از رهبري معظم انقلاب و دستاوردهاي آن پاسداري كرده و هرگز تن به ذلت در برابر زورگويي دشمن نمي دهد.

فرمانده سپاه ناحیه لردگان با بیان اینکه ۹ دی ماه به فرموده‌ی رهبر فرزانه انقلاب روز تجلی قدرت خدا و حرکتی ماندگار در تاریخ انقلاب است، یادآوری کرد: در ۹ دی مردم نشان دادند که همواره با بصیرت به وصایای امام راحل گوش می‌دهند که می‌فرمود" پشتیبان ولایت‌فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد".

سرهنگ‌ رحیمی در پایان تاکید کرد: از ۹ تا ۱۹ دی ماه که دهه‌ی بصیرت است، برنامه‌های متنوعی به همت حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج سپاه ناحیه لردگان  اجرا خواهد شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار