جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در اقشار :

حماسه 9 دی در طراز پیروزی انقلاب اسلامی است

جانشین فرمانده سپاه قدس گیلان در اقشار گفت: تنها راه نجات و رسیدن به سعادت تمسک به اهل بیت ائمه اطهار است.
کد خبر: ۹۴۰۳۸۷۵
|
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۱۱

 

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از آستانه اشرفیه حسن حبیبی در مراسم گرامیداشت حماسه نهم دی و شهادت سردار شهید حاج قاسم سلیمانی در مسجدجامع بندرکیاشهر ضمن تسلیت ایام فاطمیه و شهادت سردار شهید سلیمانی، اظهار کرد: تنها راه نجات و رسیدن به سعادت تمسک به اهل بیت ائمه اطهار است.

وی با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی ایران باعث کاهش مانور ایالات متحده آمریکا شده بود ظرفیت ها و دستاوردهای مهم اقتصادی، اجتماعی ،سیاسی  ایران را برشمرد، اضافه کرد: حماسه نهم دی در طراز پیروزی انقلاب اسلامی است.

جانشین فرمانده سپاه  قدس گیلان در اقشار با اشاره به ابعاد گسترده فتنه 88، گفت: حماسه نهم دی همچون پیروزی انقلاب اسلامی باید همواره در حافظه تاریخی و سیاسی ملت ایران بماند چرا که  طبق نقشه های دشمنان  همه انقلاب ها در ۳۰ سالگی شکننده و آسیب پذیر هستند و سال ۸۸ زمان ۳۰ ساله به حساب دشمنان است اما مردم ایران با مشارکت ۸۴ درصدی و با میدان داری رهبر معظم  انقلاب امام خامنه ای مدظله العالی توطئه ها و فتنه های دشمن  را  خنثی کردند.

حبیبی با اشاره به اینکه بصیرت پیوندبین نظام و ولایت  را مستحکم  می کند تصریح کرد : در فتنه ۸۸ دشمن از نزدیکترین افراد به انقلاب سرباز گرفته است و باید با سلاح بصیرت در جنگ نرم  مبارزه کرد.

وی به بیداری اسلامی، تکثیر فرهنگ و الگوی نظام اسلامی در جهان  اشاره کرد و افزود:  پیام تاریخی حضرت امام  راحل در  تشکیل  بسیج جهان اسلام در ۲ آذر ۶۷ ندای وحدت بود و نمونه آن روز قدس سراسر جهان که نشان از کار فرهنگی و  وحدت جهان اسلام  است و حاج قاسم سلیمانی هم در زمان حیات و هم بعد شهادت  دل به خطر زد ،با شهر به شهر ، دشت به دشت  سفر کردن در تلاش بود  تا  همه رابه وحدت و دوستی دعوت کند و ظلم جور را جمع کند.

جانشین فرمانده سپاه  قدس گیلان در اقشار  رمز موفقیت حاج قاسم سلیمانی را اعتقاد عمیق داشتن به ظرفیت های داخلی، جوانان و  ولایت پذیری اش عنوان کرد  و گفت: حاج قاسم جوانان را به عنوان ارزشمندترین و پربهاترین سرمایه کشور می‌­دانست  و در را ه ولایت همیشه  در همه امور تعقیب کننده  رهبر معظم انقلاب بود .

گفتنی است این مراسم  با عزاداری به مداحی محمود پورمند  نیز همراه  بود.

ارسال نظرات