خبرهای داغ:

دوره آموزشی طرح ملی تربیت مربی مهد و پیش دبستانی در سال ۱۴۰۰

موسسه طلوع نسل نور وابسته به سازمان بسیج مستضعفین با همکاری بسیج جامعه زنان سراسر کشور، در نظر دارد مرتبه دوم دوره آموزشی تربیت ملی مربی مهد و پیش دبستانی سال ۱۴۰۰ را برگزار کند.
کد خبر: ۹۴۰۳۸۴۹
|
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۴۳
 
به گزارش سرویس خبری بسیج جامعه زنان-خبرگزاری بسیج: موسسه طلوع نسل نور وابسته به سازمان بسیج مستضعفین با همکاری بسیج جامعه زنان سراسر کشور، در نظر دارد مرتبه دوم دوره آموزشی تربیت ملی مربی مهد و پیش دبستانی سال ۱۴۰۰ را برگزار کند.
دانشجویان و فارغ‌التحصیلان رشته های مرتبط به حوزه مربیگری (نظیر علوم تربیتی، روانشناسی، مشاوره، مطالعات خانواده، مددکاری اجتماعی، تربیت مربی کودک، دانشگاه فرهنگیان و طلاب علوم دینی و...) و سایر رشته ها مشروط به گذراندن دوره های تخصصی آموزشی می توانند در این طرح شرکت کنند.
همچنین ، متقاضیان کلیه مدارک تحصیلی دیپلم، کاردانی، کارشناسی، کارشناسی ارشد، دکتری و طلاب حوزه و علوم دینی (رشته های غیر مرتبط) نیز می توانند در این طرح شرکت نمایند، که این قبیل متقاضیان یک دوره پیش نیاز قبل از دوره اصلی نیز طی نموده و در صورت موفقیت و کسب حدنصاب لازم وارد دوره اصلی خواهند شد.
دوره تربیت مربی طی ۹۰ ساعت آموزش آنلاین و آفلاین و همچنین ۳۰ ساعت کارورزی در مراکز مهد و پیش دبستانی موسسه طلوع نسل نور برگزار خواهد شد .بر این اساس دارندگان مدرک دیپلم و کاردانی بعد از طی موفقیت آمیز دوره ها، مدرک «کمک مربی» دریافت خواهند کرد.
مدارک صادره این دوره مورد تایید سازمان آموزش و پرورش است و دارای اعتبار لازم برای مربیگری (مدارک کارشناسی و بالاتر و معادل حوزی) و یا کمک مربی (مدارک دیپلم و کاردانی و معادل حوزوی) می باشد.
بانوان علاقمند به شرکت در این دوره آموزشی علاوه بر دارا بودن شرایط تحصیلی قید شده، باید دارای سابقه بسیجی، علاقه‌مند به همکاری با بسیج و مرتبط و فعال فرهنگی، استفاده از حجاب چادر ، شرکت در دوره های کارورزی و عملی طرح تربیت مربی مهد و پیش دبستانی موسسه طلوع نسل نور، توانایی قدرت بیان (بیان شیوا) ،توانایی ارتباط با کودکان ، آشنایی با فضای مجازی و علاقه‌مند به مطالعه (به ویژه ادبیات کودک) باشند.
مهلت ثبت نام در این دوره تا ۳۰ دی ماه سال جاری می باشد و بانوان علاقه مند به شرکت در این دوره آموزشی جهت ثبت نام می توانند از طریق لینک arzyabi.naslenoor.ir/check.php اقدام کنند.
ارسال نظرات
آخرین اخبار