مراسم باشکوه نکوداشت حماسه روز ملی بصیرت، و میثاق امت با ولایت، در شهرستان هيرمند

هیرمند/ همایش بزرگداشت حماسه ۹ دی با حضور امام‌جمعه شهرستان هيرمند، مسؤولان اجرایی و اقشار مختلف مردم انقلابی و همیشه در صحنه، در سالن همایش‌های ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هیرمند برگزار شد.
کد خبر: ۹۴۰۳۷۸۵
|
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۳۶

به گزارش خبرنر بسیج از هیرمند،  همایش نکوداشت حماسه روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت در شهرستان هيرمند با حضور حجت‌الاسلام والمسلمین راشکی امام جمعه و مسئولان اجرایی این شهرستان و با شرکت خیل انبوهی از مردم ولایتمدار و مرزداران انقلابی منطقه برگزار شد.

در این مراسم، امام جمعه شهرستان هيرمند طی سخنانی از حماسه مهم ۹ دی به عنوان سند هویت مردم آگاه و زمان‌شناس ایران اسلامی یاد کرد و گفت: مردم قهرمان و انقلابی ایران اسلامی، در کمال شجاعت و دلیری هرآنچه را که در تعارض با اصل ولایت فقیه و ارزش‌های انقلاب اسلامی است، ریشه کن خواهندکرد، و بر سر آرمان‌ها و اهداف والای امامین انقلاب با احدی مماشات و مسامحه نخواهندکرد.

رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان هیرمند همچنین گفت: هنگامی که مردم انقلابی متوجه اهداف شوم فتنه گران و بدخواهان و مزدوران خودفروخته شدند، و فهمیدند که بحث این گروه انتخابات نیست،۰ بلکه دشمنان اساس انقلاب و نظام اسلامی را نشانه رفته شده‌اند. حماسه ۹ دی را یک حرکت انقلابی را رقم زده و با این کار خود به عظمت انقلاب اسلامی معنای دیگری بخشیدند، به گونه‌ای که نظام سلطه مأیوس گشته و در محاسبات خود تجدیدنظر کرد.

لازم به ذکر است؛ در ابتدای این همایش سرهنگ پاسدار علی محبی، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرستان هیرمند با تأکيد براینکه همه ما مدیون خون شهدا هستیم، گفت: در طول عمر انقلاب اسلامی دشمنان کینه توز با همکاری منافقین و خودفروختگان داخلی در جهت ضربه زدن به نظام مقدس جمهوری اسلامی و اهداف والای انقلاب از هیچ تلاشی فروگذار نکردند، اما این اقدامات مذبوحانه جز بدنامی و نابودی ارمغان دیگری برای آنها به دنبال نداشت.

پایان بخش این مراسم باشکوه قطعنامه شورای سراسری هماهنگی تبلیغات اسلامی بود که شرکت کنندگان، با شعار کوبنده الله اکبر هرکدام از بندهای آن را تأیید کردند.

ارسال نظرات