در شهرستان لردگان برگزار می شود؛

برگزاری بیش از 140 برنامه در شهرستان لردگان

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لردگان در گفتگو با خبرگزاری بسیج گفت: در دهه بصیرت بیش از 140 برنامه در سطح ناحیه، حوزه های مقاومت و پایگاه های بسیج برگزار خواهد شد.
کد خبر: ۹۴۰۳۶۲۹
|
۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهار محال و بختیاری؛ فرمانده ناحیه مقاومت بسیج لردگان بااشاره به توطئه‌های دشمنان در براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی و هوشیاری و استقامت مردم در طی سالهای استقرار این نظام الهی گفت: حماسه ۹ دی نماد وحدت و عزت، استقلال و بصیرت مردم کشور عزیزمان ایران اسلامی است که تا پای جان برای حفظ اصول اسلام و آرمان‌های انقلاب ایستاده‌اند.

سرهنگ پاسدار عباس رحیمی افزود: در این روز ماندگار و تاریخی، ملت همیشه در صحنه ما حماسه‌ای دیگر آفریدند و دشمنان خدا و دینش را نا امید کردندو بیعتی جانانه با رهبری نظام بستند به طوری که دشمن از کرده خود پشیمان شد.

وی اظهار داشت: برنامه‌های دهه بصیرت در راستای بصیرت‌افزایی و تحقق منویات رهبر معظم انقلاب برگزار می‌شود که نشان دهنده اهمیت و حساسیت این روز در تاریخ پر افتخار نظام اسلامی است.

سرهنگ رحیمی یاد آور شد: هدف از برگزاری مراسم گرامیداشت دهه بصیرت، بالا بردن بینش و آگاهی مردم است که با تدبیر و روشنگرهای رهبری رقم خورد و مردم حماسه‌ای جاودان خلق کردند.

فرمانده ناحیه لردگان ادامه داد: شهید سلیمانی در جهان اسلام و سراسر دنیا شخصیت خاص و دارای جایگاه ویژه‌ای بود و در مراسم یادبود این شهید جلیل‌القدر علاوه بر بحث‌های اجرایی باید به موضوعات محتوایی متناسب با شخصیت وی نیز پرداخته شود.

وی تصریح کرد: برگزاری مراسم یادبود دومین سالگرد شهادت شهید سپهبد سردار حاج قاسم سلیمانی با هم افزایی بخش‌ها و کمیته‌های مختلف و همراهی گروه‌های مردمی با تمرکز بر اجرای برنامه‌های نو و مردمی جهت استفاده و بهره مندی تمام برگزار خواهد شد و همچنین برنامه محوری 9 دی ، سرکشی از خانواده های شهدا ، برگزاری نشست های بصیرت افزایی، تشییع و خاکسپاری شهدای گمنام در شهرستان خانمیرزا، برگزاری مسابقات ورزشی ، برگزاری مسابقات کتابخوانی ، برگزاری یادواره های شهدا در سطح شهرستان ، رونمایی از تندیس شهید سلیمانی و .... از مهمترین برنلمه های اجرای در دهه بصیرت می باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار