خبرهای داغ:

مکتب سردار سلیمانی و بیانیه گام دوم انقلاب راهگشای کشور

شاهرود_مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود گفت: مکتب سردار سلیمانی و بیانیه گام دوم انقلاب یاریگر جامعه در زمینه سازی ظهور حضرت مهدی (عج) است.
کد خبر: ۹۴۰۳۶۰۰
|
۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۷:۰۸

مکتب سردار سلیمانی و بیانیه گام دوم انقلاب راهگشای کشوربه گزارش خبرنگار بسیج، حجت‌الاسلام عیسی سلیمانی در نشست بصیرت افزایی به مناسبت دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در مسجد امام جعفرصادق (ع) شاهرود در سخنانی با بیان اینکه، فتنه ۱۳۸۸ برای سرنگونی نظام اسلامی برنامه ریزی شده بود، افزود: در این فتنه استکبار جهانی و ایادی داخل و خارج آن هم‌پیمان شدند تا انقلاب اسلامی را از پای درآورند، اما فرهنگ عاشورایی این ملت توطئه‌های دشمنان را خنثی کرد.
مسئول دفتر نمایندگی، ولی فقیه در سپاه شاهرود با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران برگرفته از مکتب عاشورا است، گفت: فتنه گران در سال۱۳۸۸ فکر کردند ملت ایران با مشکلاتی که دارد دست از اعتقادات و دین خود بر می‌دارد، اما ملت در حماسه ۹ دی نشان دادند در دفاع از اسلام و ولایت در خط مقدم قرار دارند.
او با اشاره به اینکه نجات بخش این انقلاب در کوران حوادث مختلف فرهنگ‌اسلام ناب و ولایت بوده است، اظهار کرد: تا ما این دو بال را داریم دشمنان در توطئه‌های خود ناکام هستند و این بال‌ها بصیرت افزا هستند و ما را از خطرات مراقبت می‌کنند.
سلیمانی با اشاره به مکتب حاج قاسم سلیمانی، بیان کرد: این مکتب راه را برای ملت و نظام و دولتمردان ما برای زمینه سازی ظهور حضرت مهدی (عج) هموار می‌کند و باید در این راستا با بهره گیری از بیانیه گام دوم انقلاب حرکت کنیم.
این مراسم به همت پایگاه امام جعفرصادق (ع) حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) سپاه ناحیه شاهرود برگزار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها