خبرهای داغ:
مسوول سیاسی سپاه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا؛

فتنه گران ۸۸، شریک راهبردی فتنه آمریکایی در داخل ایران بودند

امیری نژاد گفت: جریان فتنه در ایران زمینه کاملاً مناسبی ایجاد کرده که اگر با فشارهای اقتصادی سنگین همراه شود، فضای داخلی ایران را منفجر خواهد کرد. تحریم در حقیقت مجازات مقابله کنندگان با فتنه و نوعی عمق بخشی به فتنه سبز در داخل ایران بود.
کد خبر: ۹۴۰۳۵۷۲
|
۱۰ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۱۷

قزوین_به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج، مرتضی امیری نژاد، مسئول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در همایش بصیرتی ۹ دی مسجد جامع دانسفهان، تولید فرصت از دل تهدیدها را از خصایص معجزه آفرین انقلاب اسلامی دانست و گفت: از مهم ترین خصایص معجزه آفرین انقلاب اسلامی، تولید فرصت ها از دل تهدیدها است.

وی گفت: انقلاب اسلامی از ابتدای انقلاب به جرم استقلال خواهی و مقابله با استکبار آماج تندترین حملات اقتصادی، سیاسی، نظامی، اجتماعی و فرهنگی بوده است. جمهوری اسلامی طرح ها و نقشه های جبهه غرب را در داخل کشور و سطح خاورمیانه را با ناکامی مواجه کرده است و در هیچ جبهه ای هم مغلوب دشمنان نشده است.

امیری نژاد در ادامه افزود: فتنه سال ۸۸ باعث شد پالایش و خیزش مجدد ملت ایران شد، ملتی که قبلا‍ً انقلاب و جنگ را تجربه کرده بود. این فتنه ظرفیت و مدیریت رهبری نظام را به نمایش گذاشت و قدرت هضم کنندگی آن را به رخ بدخواهان جهان کشید.

مسوول سیاسی سپاه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، به پیوند فتنه سبز و تحریم کنندگان خارجی در سال ۸۸ اشاره کرد و گفت: در سال ۸۸ فتنه گران جنبش سبز و تحریم کنندگان خارجی به هم رسیدند و سبزها دست به دامن آمریکا شدند. در واقع، فتنه گران ۸۸، شریک راهبردی پروژه فتنه آمریکایی در داخل ایران بودند، آمریکا پس از فتنه ۸۸ به این نتیجه رسید که شریکی راهبردی در ایران دارد که می تواند فشار تحریم ها را از طریق تولید ادبیات سازش به محیط داخلی ایران ترجمه کند.

مسوول سیاسی سپاه ناحیه امام حسین(ع) شهرستان بوئین زهرا، در پایان سخنان خود، تحریم های سخت آمریکا را نوعی عمق بخشی به فتنه سبز دانست و گفت: آمریکا بعد از فتنه ۸۸ تصور می کرد باید گسل هایی را که جریان فتنه در محیط داخلی ایران به وجود آورده، فعال کند و جریان فتنه در ایران زمینه کاملاً مناسبی ایجاد کرده که اگر با فشارهای اقتصادی سنگین همراه شود، فضای داخلی ایران را منفجر خواهد کرد. تحریم در حقیقت مجازات مقابله کنندگان با فتنه و نوعی عمق بخشی به فتنه سبز در داخل ایران بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار