امام جمعه بروجن:

بلوغ سیاسی ملت در روز 9 دی اثبات شد

حجت الاسلام احمدی در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی گفت: دشمنان باید بدانند ما با عقلانیت، با وحدت و انسجام این راه را ادامه خواهیم داد و قاطعانه از این نظام و انقلاب که عطیه الهی است حمایت می‌کنیم.
کد خبر: ۹۴۰۳۴۱۵
|
۱۱ دی ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه بروجن در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی که در جوار قبور مطهر شهدای این شهر برگزار شد، گفت: در سال ۸۸ با فتنه پیچیده و سنگینی مواجه بودیم که در آن متقلب ترین و دروغگوترین انسان ها تهمت تقلب در انتخابات را زدند و با این کلید رمز، فتنه ای را بر علیه این نهضت و انقلاب آغاز کردند و دشمن با تمام قدرت به میدان آمد. در کف خیابان‌ها نیروهایی از بیش از ۳۳ سفارتخانه فعالیت می کردند، سفرای بعضی کشورها مثل انگلستان بی‌شرمانه در کف خیابان‌ها آمده بودند و فتنه را دامن می‌زدند و هدایت می‌کردند.

 حجت الاسلام احمدی خاطر نشان کرد: این فتنه بسیار پیچیده بود و ظاهری مذهبی داشت، رنگ آن رنگ سبز بود و گاهی از آیات قرآن در بیانیه‌های خودشان استفاده می‌کردند. شمرها بودند که به میدان آمدند، خولی ها و حرمله ها به میدان آمدند و خیمه حضرت سید الشهدا علیه السلام را به آتش کشیدند. و اینجا بود که خون حسین بن علی علیه السلام جوشید و مردم حسینی و با بصیرت به میدان آمدند، علنی شعار دادند و در کف خیابان ها قدم گذاشتند که به تعبیر آیات سوره مبارکه توبه آن حضور در خیابان مثل این حضور امروز شما بزرگترین عمل صالح است، چرا که قدم گذاشتن در جایی که موجب خشم کفار شود بزرگترین عمل صالح است، که هر کسی می تواند انجام دهد.

وی در ادامه اظهار کرد: در روز 9 دی بلوغ سیاسی این ملت اثبات شد، که به تنهایی و بدون حضور مسؤلین می توانند از این انقلاب، نهضت و ولایت دفاع کنند. و دشمنان باید بدانند ما با عقلانیت، با وحدت و انسجام این راه را ادامه خواهیم داد و قاطعانه از این نظام و انقلاب که عطیه الهی است حمایت می‌کنیم.

امام جمعه بروجن افزود: شهید حاج قاسم سلیمانی به ما هشدار داد که دیده بانی است که دیده است اگر دشمن قدرت پیدا کرد به احدی رحم نمی‌کند، قرآنِ شما را مقابل چشم شما زیر پا می‌گذارد، قرآنِ شما را مقابل چشم شما آتش میزند، به کوچک ترین مؤلفه دینی رحم نمی کنند. آنها می خواهند دین را از بین ببرند و راهشان جدا کردن مردم از روحانیت است. آنگاه از بین بردن دین و آسیب زدن به نبی مکرم اسلام محمد مصطفی صلی الله علیه و آله و سلم، حتی تحرف اعتقاد به موعود منتقم جزء برنامه‌های آنهاست.

وی در پایان تأکید کرد: لذا ضروری است که ما هوشیار و بیدار باشیم و دین را ترویج کنیم. مردم عزیز ما و جوانان شایسته ما این آمادگی را دارند که به خوبی مدافع انقلاب اسلامی و دین و مکتب اهل بیت باشند و این همان چیزی است که شهدا از ما می‌خواهند. و آثار خون این شهیدان است که این ملت همچنان استوار در مسیر حق خود تا ظهور مهدی آل محمد عجل الله تعالی فرجه الشریف استوار و با صلابت ایستاده است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار