بیانیه امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان هیرمند به مناسبت حماسه ۹ دی روز ملی بصیرت و میثاق امت با ولایت

کد خبر: ۹۴۰۳۳۶۸
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۶:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از هیرمند، امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان هیرمند به مناسبت گرامیداشت حماسه نهم دی بیانیه ای صادر کرد. در متن این بیانیه آمده است:

انقلاب اسلامی ایران، از شروع نهضت امام خمینی (رضوان‌الله علیه)، سرشار از مجاهدت‌ها، پایداری‌ها و جوانمردی مردمی است که همواره تا پای جان در برابر دشمنی‌های مستکبرین عالم و خیانت‌های مزدوران و برخی خودفروختگان داخلی از حریم اسلام، ولایت فقیه، رهبری عظیم‌الشان و جمهوری اسلامی، دفاع کرده و خواهد کرد.

اینک که ۱۲ سال از خلق حماسه ۹ دی توسط مردم با بصیرت و انقلابی ایران اسلامی، در برابر استکبار جهانی و فتنه‌گران داخلی می‌گذرد، و این حماسه خروشان، به یکی از باشکوه‌ترین صحنه‌های غیرت دینی و بصیرت عاشورائی مردم آگاه و زمان‌شناس ایران اسلامی، در دفاع از ساحت ولایت فقیه و ارزش‌های اسلامی، در مقابل اصحاب فتنه و هتاکان هرج و مرج طلب و معاندین کینه توز مبدل شده‌است، برای همیشه در تاریخ این سرزمین جاودان خواهدماند.

ایام بزرگداشت یوم‌الله نهم دی‌ماه فرصت مناسبی است تا ضمن جلوگیری از فراموشی و تحریف واقعیت این ماجرای مهم‌، نسل جوان با ریشه‌ها و واقعیت فتنه سال ۱۳۸۸ و چرایی و چگونگی خلق حماسه نهم دی آشنا گردد و خود را برای برهه‌های حساس پیش‌رو آماده سازد. بزرگداشت این روز تاریخی فرصت مغتنمی برای اعلام تنفر و انزجار از تفکر ضدانقلابی و رفتار براندازانه سران و حامیان فتنه است، که همچنان لجوجانه بر پیمودن راه باطل و حفظ مواضع ناصواب خود اصرار می‌ورزند.

ملت بزرگ و همیشه در صحنه ایران اسلامی در سایه منویات مقام معظم رهبری، مکتب الهی انقلاب اسلامی را زنده و پویا نگه داشته و هیچ‌گاه اجازه نخواهد داد وقفه‌ای در روند پیشرفت و تعالی انقلاب اسلامی ایران، تحقق بیانیه گام دوم انقلاب و ساختن تمدن نوین اسلامی ایجاد گردد.

ضمن بزرگداشت یوم‌الله نهم دی، "روز بصیرت و میثاق امت با ولایت" از عموم مردم بصیر و همیشه در صحنه شهرستان هیرمند دعوت می‌نمایم، تا با شرکت در مراسم بزرگداشت این روز بزرگ و ماندگار، برگ زرین دیگری بر صحیفه زرین افتخارات انقلاب اسلامی در شهرستان هيرمند بیفزایند.

محمد راشکی
امام جمعه و رئیس شورای فرهنگ عمومی شهرستان هيرمند

ارسال نظرات
آخرین اخبار