خبرهای داغ:

تلاش دشمنان در فتنه ۱۳۸۸ فروپاشی انقلاب اسلامی بود

شاهرود_کارشناس ارشد مسائل سیاسی کشور گفت:در فتنه ۱۳۸۸ همانند جنگ تحمیلی همه دشمنان و بدخواهان جمهوری اسلامی پشت سر جریان مهاجم و فتنه گر قرار گرفته و سودای فروپاشی از درون جمهوری اسلامی را در سر می‌پروراندند.
کد خبر: ۹۴۰۳۲۵۴
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۸:۰۰

به گزارش خبرنگار بسیج، علی ابراهیمی در مجمع علما و روحانیون شهرستان شاهرود به مناسبت حماسه ۹ دی و روز بصیرت و میثاق امت با ولایت که در حسینیه ثارالله سپاه ناحیه این شهرستان برگزار شد، با اشاره به این نکته که بعضی فتنه ۱۳۸۸ را برای کشور و نظام خطرناکتر از جنگ تحمیلی دانسته اند، افزود: در جنگ تحمیلی ما با دشمن خارجی شناخته شده ای، چون رژیم بعثی صدام مواجه بودیم که اهداف او برای آشنا و غریبه روشن بود، اما در فتنه ۱۳۸۸ با نیرو‌های داخلی و اغلب در درون نظام مواجه شدیم که یا از سر تحلیل غلط و یا فریب خوردگی و یا از سر غرض ورزی، دست به طغیان در برابر قانون و ساختار‌های رسمی و قانونی نظام زده بودند.
این کارشناس ارشد مسائل سیاسی گفت: اگر این فتنه مهار نمی‌شد، می‌توانست بنیان‌های انسجام و اتحاد را در کشور ویران کند و نظام را بر لبه پرتگاهی بسیار خطرناک قرار دهد.
او با بیان اینکه فتنه ۱۳۸۸ با جنگ تحمیلی در یک امر مشترک بودند، اظهار کرد: در این فتنه همانند جنگ تحمیلی همه دشمنان و بدخواهان ایران و جمهوری اسلامی پشت سر جریان مهاجم و فتنه گر قرار گرفته بودند و سودای فروپاشی از درون جمهوری اسلامی را در سر می‌پروراندند.
ابراهیمی با اشاره به ظهور امداد الهی در فتنه ۱۳۸۸ که در نجات کشور و نظام و دستاورد‌های شهیدان گرانقدر انقلاب اسلامی نمایان شد، گفت: در شرایطی که جریانی داخلی و متعلق به نظام، به ایجاد شبهه‌ای که دستمایه یک فتنه شد، دست زد و بخش قابل توجهی از جامعه را گرفتار خود کرد و دشمنان مسلح به انواع رسانه را پشت سر خود قرار داد، تنها یک اتفاق ویژه از نوع امداد‌های غیبی و آسمانی شعله‌های رو به گسترش فتنه را مهار کرد و نه تمهیدات عادی و معمولی.
او ادامه داد: در این میان مدیریت متین و در عین حال مسلط و قدرتمند رهبری معظم انقلاب نیز نقشی شگرف و غیر قابل انکار داشت اگر چه بروز چنین مدیریتی خود مصداقی از عنایات الهی و توجهات ویژه حضرت، ولی عصر (عج) در حق فقیه جامع الشرایط حاکم که منصب نیابت عامه آن حضرت را دارد، می‌باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها