نماینده ولی فقیه در استان مرکزی:

نهم دی ملت ایران شوکت و اقتدار آفریدند

امام جمعه اراک گفت: نهم دی ماه به برکت حضرت زهرا سلام الله علیها است و زهرایی ها، فاطمی ها و حسینی ها به صحنه آمدند و ملت ایران شوکت، اقتدار و امنیت آفریدند و اگر باز هم لازم باشد در این زمینه اقدام خواهند کرد.
کد خبر: ۹۴۰۳۲۵۱
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرمان،مراسم گرامیداشت یوم الله روز بصیرت؛ میثاق امت با ولایت با حضور گسترده اقشار مختلف مردم در حسینیه ثارالله برگزار شد

آیت الله  دری نجف آبادی در این مراسم اظهار کرد:  زمانی که شهید حاج قاسم سلیمانی  و شهید ابومهدی و همسنگر بزرگوار او شهید پور جعفری شهادت را در آغوش گرفتند و به بارگاه قدسیان و فرشتگان هدایت شدند  همواره آروز داشتم به مزار این شهدا شرفیاب شوم.

 

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی  افزود: این روزها با سه حادثه بزرگ مواجه هستیم؛ شهادت صدیقه کبری فاطمه زهرا را اصلی ترین حادثه  که ولایتمداری آن حضرت حجتی برای احدی باقی نمی گذارد و فرمود مسیر امامت و ولایت و جریان باعظمت غدیرخم را با سقیفه مبادله کردید که در آینده خون های فراوان ریخته خواهد شد.

 

این مقام مسئول تصریح کرد: هنگامی که فتنه می آید امر بر مردم مُشتبه می شود و وقتی فتنه عبور می کند مردم متوجه می شوند لذا اگر می خواهید سقوط نکنید دست از دامان علی (ع) برندارید.

 

نماینده مجلس خبرگان رهبری افزود: حادثه فاطمیه تا قیامت درس آموز است که با اتکاء به آن نباید دچار اشتباه شویم،

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام من یکی از پنج نفری بودم که باید صندوق های آراء انتخابات سال 88 را بازشماری می کردم؛ گفت: عده ای دجال و مزدوران و فریب خورده را در ستادهای انتخاباتی جمع و به مقدسات توهین کردند؛ اینها 30 سال با همین اصول قانون اساسی کار کردند و حالا که به نفع آقایان نشد اردوکشی خیابانی تا روز عاشورا و توهین به کربلا و ارزش ها و امام کردند که برای ملت قابل قبول نبود.

 

این مقام مسئول افزود:  بیگانگان به این امر دامن زدند و فکر کردند انقلاب های مخملی در این کشور جواب می دهد ولی  کور خواندند؛ اینجا سرزمین سلیمانی ها است؛ سرزمین مردان غیرتمند و هنرمند و شیران دلیر و فداکار و غیرتمند است.

 

آیت الله دری نجف آبادی ادامه داد: دجّال ها و مزدوران و... برای اینکه در انتخابات برنده نشدند خواستند انقلاب را به آشوب بکشند و تفرقه ایجاد کنند زهی خیال باطل که این خود دلیل بر عدم شایستگی آنها است.

 

 

وی خاطرنشان کرد: کشور در 9 دی گُل زدند و سراسر ایران اسلامی 22 بهمن جدیدی آفریدند، 12 بهمن و 15 خرداد دیگری؛ و در دفاع از حریم ولایت و امام، دشمنان بیگانه را مأیوس کردند و نشان دادند خط ملت خط مستقیم امامت و ولایت است و خط اسلام فقاهت و علی و زهرا است و این ملت در برابر بیگانه و فریب خوردگان و مزدوران هرگز تسلیم نشده و نخواهند شد.

 

عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت : اسلام پاسخگوی همه نیازهای بشر است و احتیاج ندارد دست گدایی نزد دیگران دراز کنیم

نماینده ولی فقیه در استان مرکزی بیان کرد:مکتب سلیمانی، مکتب حضرت علی علیه السلام، حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها، عاشورا و کربلا، مکتب سلیمانی مبلغ ولایت و فقاهت است.

امام جمعه اراک خاطر نشان کرد: مردم نهم دی ماه به برکت حضرت زهرا سلام الله علیها است و زهرایی ها، فاطمی ها و حسینی ها به صحنه آمدند و ملت ایران شوکت، اقتدار و امنیت آفریدند و اگر باز هم لازم باشد در این زمینه اقدام خواهند کرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار