جلسات نقد و بررسی سیاستگذاری انقباضی بودجه رسانه‌ها در ایلام برگزار می‌شود

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام گفت: جلسات نقد و بررسی سیاستگذاری انقباضی بودجه رسانه‌ها در ایلام برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۴۰۳۲۱۷
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۱۱:۳۳

به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد علینظری در گفت وگو با خبرنگار بسیج ، از برگزاری جلسات نقد و بررسی سیاستگذاری انقباضی بودجه رسانه‌ها با حضور نمایندگان مردم شریف ایلام در مجلس شورای اسلامی خبر و اظهار داشت: این جلسات با حضور اعضای هیئت اندیشه‌ورز بسیج رسانه انجام می‌شود.

رئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام گفت: نخستین نشست نقد و بررسی سیاستگذاری انقباظی بودجه رسانه‌‌ها با حضور سارا فلاحی عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی و نماینده ایلام برگزار و در این نشست یکساعته، پس از بحث و تبادل‌نظر، عمده‌ترین راهکارهای پیگیری بودجه‌ ملی و استانی حوزه رسانه مورد واکاوی قرار گرفت.

علینظری در ادامه گفت: لحاظ شدن سهم سه برابری ضریب کیفیت نشریات مناطق محروم، تفکیک بودجه رسانه‌های محلی از نشریات سراسری، قانون هفتاد به سی در دادن آگهی به نشریات محلی، عدم اختصاص ردیف بودجه برای رسانه‌ها در ستاد کرونا، مشکلات بیمه‌ای و درمانی خبرنگاران به ویژه زنان خبرنگار استان از اهم مطالبات مطرح شده توسط هیئت اندیشه ورز بسیج رسانه استان بدر این نشست بود.

وی افزود: در راستای تحقق خواسته‌ها و موارد مطرح شده نماینده ایلام ضمن قول مساعد برای پیگیری مجدانه این  موارد به پیوست رسانه‌ای برای طرح‌ها و لوایح تاکید و از آن به عنوان یک ضرورت یاد کرد.

ئیس سازمان بسیج رسانه استان ایلام، برگزاری جلسات نقد و بررسی سیاستگذاری انقباضی بودجه رسانه‌ها با دیگر نمایندگان استان ایلام انجام خواهد شد و تلاش خواهیم کرد تا‌ نمایندگان محترم مردم در مجلس شورای اسلامی را با واقعیت‌های بودجه رسانه‌ها مجاب و با اشتراک مساعی و اهتمام لازم، در این برهه‌ خاص، معاونت مطبوعاتی و اصحاب رسانه‌های کشور را یاری وهمراهی کنند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار