خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین؛

شهادت سردار سلیمانی آغاز موج بیداری اسلامی در تمام نقاط جهان است

سرهنگ اصلی بیگی گفت: دشمنان باید بدانند حاج قاسم سلیمانی با شهادتش تمام نشده بلکه تازه آغاز شده است و قطعا قدرت شهید سلیمانی از خود سردار سلیمانی بیشتر است.
کد خبر: ۹۴۰۳۱۶۹
|
۰۹ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۴۶

قزوین_ سرهنگ پاسدار زین العابدین اصلی بیگی در گفتگو با خبرنگار بسیج گفت: یکی از شخصیت‌هایی که در حماسه ۹ دی ماه به حضور میلیونی مردم جهت داد و سبب شد ملت پای ولایت ثابت قدم بایستند، شخصیت بزرگ سردار حاج قاسم سلیمانی بود که همواره در طول زندگی با برکت خود در کنار روحانیت، ولایت و رهبری معظم ایستاد.

وی به حمایت همه جانبه سردار سلیمانی از نظام، ولایت فقیه و کشورهای مظلوم اشاره و اظهار کرد: خصوصیت‌های بارز این شخصیت برجسته تاریخ، او را محبوب دل‌ها کرد به طوری که این محبوبیت مختص ایران و منطقه نبوده بلکه تمام جهان را مجذوب محبوبیت شخصیت این شهید گرانقدر کرده است.

وی با بیان اینکه تشییع پیکر سردار سلیمانی، بزرگترین و باشکوه‌ترین مراسم تشییع در طول تاریخ ایران بود، گفت: امسال نیز مردم در دومین سالگرد عروج ملکوتی این سردار رشید اسلام حضوری دشمن شکن دارند و ذره ای از دین خود را به سال‌ها مجاهدت این سردار شهید ادا می کنند.

سرهنگ اصلی بیگی با اشاره به اینکه حضور خیل عظیم مردم در دومین سالگرد سردار سلیمانی برای همه مسلمانان جهان و برای دشمنان نظام حامل پیام مهمی است، افزود: دشمنان باید بدانند "حاج قاسم سلیمانی" با شهادتش تمام نشده بلکه تازه آغاز شده است و قطعا قدرت شهید سلیمانی از خود سردار سلیمانی بیشتر است.

وی با اشاره به اینکه آمریکا و صهیونیست خون مطهر سردار سلیمانی را به ناحق و ناجوانمردانه در کشور میهمان به روی زمین ریخت، تصریح کرد: در آستانه دومین سالگرد شهادت این شهید بزرگوار، آمریکایی ها عراق را برای همیشه ترک می کنند و معاندین بدانند ظالم در هر زمان و مکانی محکوم به شکست است و خون مطهر شهید در هر زمینی که ریخته شود، بساط ظلم را از آن منطقه بر می‌چیند.

فرمانده سپاه ناحیه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین در بخش دیگری از سخنان خود به شاخصه های برجسته سردار سلیمانی اشاره و خاطرنشان کرد: خستگی ناپذیری، روحیه جهادی، اخلاص در عمل، مردم‌داری، تبدیل بحران‌ها به فرصت و امیدوارکردن مردم در هر شرایطی، از خصوصیات بارز این سردار بزرگ اسلام بود.

سرهنگ اصلی بیگی شهید سردار سلیمانی را بهترین الگو برای مسئولان دانست و گفت: مدیران اجرایی بدانند که نباید اجازه داد ملت ناامید شوند، بلکه باید با بهره گیری از پتانسیل‌ها و توانمندی نظام و مردم، دشمنان را ناامید و دست آنها را کوتاه کرد.

انتهای پیام

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار