دیدار مدیر شبکه بهداشت و درمان با فرمانده سپاه مهرستان

مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان شهرستان مهرستان با فرمانده سپاه این شهرستان دیدار و گفت و گو کرد.
کد خبر: ۹۴۰۳۰۷۵
|
۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۲۱:۲۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از مهرستان، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه مهرستان در این دیدار گفت: مدیر سابق شبکه بهداشت و کادر درمان مهرستان از ابتدای ورود ویروس منحوس کرونا در کشور و سطح شهرستان بصورت شبانه روز برای مردم شریف خدمت کرده اند و از خدمات شایان آن بزرگوار و کادر درمان تقدیر و تشکر می کنم و آرزوی بهروزی دارم.

سرهنگ پاسدار حسین نکویی ضمن عرض تبریک انتصاب مدیر جدید شبکه بهداشت و درمان مهرستان گفت: امیدواریم این فرصت خدمتی که در اختیار جنابعالی گذاشته شده را با تلاش روز افزون در زمینه های بهداشت، درمان، پیگیری پزشک متخصص برای بیمارستان و پزشک عمومی در سطح درمانگاهها، ساماندهی وضعیت داروخانه ها و پاسخگویی به مطالبات و مشکلات مردم در اولویت برنامه های کاری خود قرار دهید.

وی در پایان گفت: بنده به عنوان عضو کوچکی از بسیج و جهادگران بسیجی، همچون گذشته آماده خدمت به مردم و همکاری با کادر درمان تا ریشه کن کردن کرونا خواهم بود.

مدیر شبکه بهداشت مهرستان نیز گفت: شبکه بهداشت و درمان از بدنه بسیج است و اینجانب افتخار میکنم که عضو کوچکی از کارکنان و خدمتگزار جبهه سلامت مهرستان انتخاب شدم و ان شاءالله با همکاری بیش از پیش بسیج و جهادگران سلامت بتوانیم خدمات شایسته ای به مردم شهرستان ارائه دهیم.

دست پاک با اشاره به خدمات شایسته بسیج در جبهه کرونا گفت: حرکت بسیجی جهاد گران سلامت درجای جای استان و کشور برای کمک به سفید پوشان همیشه قابل تحسین است و ما هم به نوبه خود از خدمات فرمانده سپاه مهرستان و بسیجیان تشکر می کنیم.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار