نائب رئیس شهر گتاب بابل درگفتگو با بسیج مطرح کرد؛

گتاب،فاقد امکانات اولیه شهری/ اجرایی کردن شبکه ملی بانوان

ساری- نائب رئیس شهر گتاب بابل گفت: بیش از ۱۵ سال از شهر شدن گتاب می‌گذرد، اما هنوز برخی از امکانات اولیه شهری را ندارد.
کد خبر: ۹۴۰۲۷۰۹
|
۰۷ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱

گتاب،فاقد امکانات اولیه شهری/ اجرایی کردن شبکه ملی بانوان

خبرگزاری بسیج، خدیجه نعمتیان ظهر امروز در گفتگو با خبرنگار بسیج در ساری، با اشاره به طرح «ایجاد شبکه ملی بانوان» در نشست شورای عالی استان‌ها گفت: ایجاد و راه اندازی این شبکه در واقع یک مطالبه عمومی است تا با همکاری بانوان نخبه و فرهیخته و مدیران این قشر در مناطق مختلف کشور طرح شبکه ملی بانوان را اجرایی و عملیاتی و ازتوان  بانوان در عرصه‌های مختلف استفاده شود.

گتاب،فاقد امکانات اولیه شهری/ اجرایی کردن شبکه ملی بانوان

 نائب رئیس شهر گتاب بابل با بیان این مطلب  که از توان همه بانوان فعال در حوزه‌های مدیران کل، اعضای شورا‌های اسلامی و مسئولان در این شبکه سازی استفاده خواهد شد، افزود:برای رسیدن به توسعه پایدار و رشد اقتصادی باید از ظرفیت بخش‌های مختلف از جمله بانوان بهره گیری شود چرا که  نیمی از جامعه را بانوان تشکیل می‌دهند.

نعمتیان در ادامه به اجرایی کردن «شبکه ملی بانوان» در شهر گتاب هم اشاره  و خاطرنشان کرد:بیش از ۱۵ سال از شهر شدن گتاب می‌گذرد، اما هنوز برخی از امکانات اولیه شهری همچون جاده مناسب، ورزشگاه، آسفالت و  زیرساخت‌های شهری استاندارد ندارد.

 نائب رئیس شهر گتاب بابل به شهرک صنعتی رجه و ایران خودرو در این شهر اشاره  و اضافه کرد:  تردد خودرو‌ها و تریلی‌های بزرگ برای این صنایع، در کنار آلودگی‌های مختلف و آلایندگی‌ها جان مردم در خطر است و آسفالتی که برای منطقه شهری تعریف شده زیر بار تردد این تریلی‌ها و خودرو‌های سنگین از بین رفته است و مسئولان امر پاسخگو نیستند. متاسفانه عوارض شهری از شهروندان گتابی دریافت می‌شود و هزینه آسفالت و زیر ساخت‌ها از عوارض شهروندان پرداخت می‌شود؛ اما مالیات شهرک صنعتی و ایران خودرو را شهر بابل و گلوگاه دریافت می‌کنند و این اجحاف به مردم است و باید این مساله بررسی و چاره اندیشی شود.

نعمتیان با بیان اینکه بیش از ۱۰ سال از ساخت ورزشگاه در شهر می‌گذرد، و یک ورزشگاه مناسب برای بانوان و ورزش آزادانه بانوان در گتاب نیست، تصریح کرد: شهر گتاب فاقد ماشین جمع آوری مکانیزه زباله است و زباله به صورت دستی و با کامیون جمع آوری می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها