فرمانده سپاه شهرکرد خبرداد:

اجرای 45 عنوان برنامه بصیرتی در شهرستان شهرکرد

فرمانده سپاه ناحیه شهرکرد از اجرای 45 عنوان برنامه ویژه گرامیداشت دهه بصیرت و بزرگداشت دومین سالگرد شهادت سردار دلها در این شهرستان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۲۶۶۲
|
۰۸ دی ۱۴۰۰ - ۰۹:۱۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ به مناسبت دهه بصیرت، نشست بصیرتی با موضوع تشریح ابعاد فتنه و حماسه بزرگ نهم دی ماه باسخنرانی سرهنگ پاسدار کرم نظری فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد برگزار شد.

سرهنگ پاسدار کرم نظری در این نشست ضمن گرامیداشت دهه بصیرت و میثاق با و دومین سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت، گفت: استکبار جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی با روش های مختلف همچون جنگ داخلی و خارجی، ترور و ناامنی، انحراف جوانان، محاصره و تحریم اقتصادی و تلاش برای روی کار آوردن جریان های وابسته و ایجاد آشوب و هرج و مرج برای براندازی و تهاجم و شبیخون و ناتوی فرهنگی درصدد نابودی انقلاب اسلامی بوده است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد با اشاره به بصیرت ملت بزرگ ایران در مقابله با فتنه های گوناگون ازجمله فتنه بعد از انتخابات 88، افزود: روز نهم دی ماه در تاریخ انقلاب اسلامی با عنوان روز «بصیرت» تبدیل به یوم الله  شد و درتاریخ ماندگار گردید.

نظری تاکید کرد: حضور یکپارچه اقشار مختلف مردم اعم پیر و جوان گواه این مدعا بود که مردم در دفاع از آرمانهای اسلام و انقلاب هیچ گاه کوتاه نیامده و تا آخرین قطره خون خویش در راستای تثبیت و استواری این راه عظیم قدم خواهند برداشت.

وی، بصیرت را مهم‌ترین عامل موفقیت حق در برابر باطل در جنگهای نرم و سخت دانست و با اشاره به دشمنی های استکبار جهانی و در راس آن آمریکای جنایتکار با نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران، تاکید کرد: این دشمنی از همان ابتدای انقلاب با تحمیل هشت سال جنگ تا سال ۶۷ و بعد با جنگ نرم بر علیه باورها و اعتقادات دینی و اسلام و ارزشها ادامه داشت و خواهد داشت.

نظری در پایان در خصوص برنامه های هفته بصیرت در ناحیه مقاومت بسیج شهرکرد، گفت: در راستای گرامیداشت حماسه 9 دی و دهه بصیرت و سالگرد شهادت سیدالشهدای جبهه مقاومت حاج قاسم سلیمانی و یاران باوفایش، بیش از 45 عنوان ویژه برنامه در  شهرستان شهرکرد  اجرا می شود.

این مقام مسئول تصریح کرد: یادواره بزرگ و متفاوت سپهبد شهید سلیمانی، مسابقه مجازی کتابخوانی، مسابقه دلنوشته ای به شهدا، مسابقه عکاسی، نشست های مجازی بصیرتی، تهیه و توزیع پوسترهای مناسبتی، فضاسازی و تبلیغات محیطی در سطح شهرستان، راه اندازی پویش #به عشق حاج قاسم، اجرای پاتوقی سرود بسیج، از جمله برنامه های اجرایی در شهرستان شهرکرد می باشد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار