فرمانده سپاه رامسر:

۹ دی ماه نمایش ولایتمداری و هوشیاری مردم در مقابل فتنه بود

ساری- فرمانده سپاه رامسر با اشاره به اینکه دشمنان در فتنه ۸۸ قصد تشویش اذهان عمومی و منحرف کردن ذهن مردم بود ،گفت: ۹ دی ماه نمایش ولایتمداری و هوشیاری مردم در مقابل فتنه بود.
کد خبر: ۹۴۰۲۴۲۰
|
۰۶ دی ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ محمدرضا خمسیه فرمانده سپاه رامسر در دومین جلسه ستاد برگزاری مراسم ۹ دی و سالگرد شهادت شهید سرافراز اسلام سردار حاج قاسم سلیمانی با بیان اینکه از فرصت‌های پیش روی و ظرفیت‌های زمانی جهت پاسداشت و حفظ دستاورد‌های انقلاب اسلامی استفاده شود گفت: در فتنه ۸۸ خیلی‌ها تلاش داشتند با سردمداری استکبار جهانی و با تشویش اذهان عمومی مردم را منحرف کنند که بخاطر دیانت و اعتقادات عمیق و روحیه ولایتمداری در مردم نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شد.

سرهنگ خمسیه با اشاره به اینکه با آتش زدن پرچم امام حسین( علیه السلام) ماهیت فتنه گران مشخص شد که مردم بصورت خودجوش به میدان آمدند تصریح کرد:مردم انقلابی و همیشه در صحنه بخاطر اعتقاد راسخ به مکتب اهل بیت و سید الشهدا با رهبری حضرت امام خمینی ره و رهبر معظم انقلاب اسلامی امام خامنه‌ای بیش از چهار دهه پای آرمان‌های انقلاب اسلامی ایستادند.

فرمانده سپاه رامسر در ادامه به تشریح  برنامه های سالروز گرامیداشت 9 دی پرداخت و گفت: مراسم 9 دی غبار روبی از گلزار شهدای بهشت زینبیه آغاز و بصورت خودرویی به سمت مصلی جواد الائمه و در جوار دو شهید گمنام برگزار می‌شود.

به گفته سرهنگ خمسیه  مراسم شب ۸ دی و یادبود شهدای غواص و شهدای دی ماه با حضور سردار ییلاقی در مسجد پیامبر اعظم بازار رامسر برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه رامسر اضافه کرد: مراسم یادواره شهید حاج قاسم سلیمانی غروب یکشنبه ۱۲ دی ماه در مصلی جواد الائمه شهرستان برگزار خواهد شد.

سرهنگ خمسیه به تشییع  شش شهید گمنام در استان مازندران هم اشاره و خاطرنشان کرد: آغاز تشییع از ساعت  ۹ صبح ۱۱ دی از میدان امام شهرستان  به سمت تنکابن و دیگر شهر‌ها خواهد بود.

فرمانده سپاه رامسر با بیان این مطلب که در ایام فاطمیه با استفاده از ظرفیت‌هایی که در سطح شهرستان و مساجد و هیئت‌های عزاداری وجود دارد مراسمات عزاداری برگزار خواهد شد، اضافه کرد: ویژه برنامه بسیج سازندگی در قالب نذر سردار، اعزام گروه‌های جهادی، ویزیت رایگان و پویش کمک مومنانه برگزار می‌شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها