خبرهای داغ:
فرمانده سپاه شاهرود خبر داد:

اجرای ۲۳۰ برنامه دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شاهرود

شاهرود_فرمانده سپاه شاهرود با اشاره به اجرای ۲۳۰ برنامه به مناسبت دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی، گفت: ۳۵ برنامه شاخص در این دهه به همت پایگاه‌ها و اقشار بسیج در این شهرستان اجرا می‌شود.
کد خبر: ۹۴۰۱۷۹۰
|
۰۳ دی ۱۴۰۰ - ۱۵:۱۴

اجرای ۲۳۰ برنامه دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی در شاهرودسرهنگ پاسدار محمد خوش‌قدم در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به اجرای برنامه‌های متنوع به مناسبت دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی از هفتم تا ۱۷ دی‌ماه اظهار کرد: بیش از ۲۳۰ برنامه به مناسبت این دهه در شهرستان شاهرود اجرا می‌شود.
او افزود: برگزاری سلسله نشست‌های مجازی و تولید محتوا به همت معاون فرهنگی هنری، سیاسی و فضای مجازی سپاه شهرستان شاهرود، همایش شهرستانی یادبود دومین سالگرد شهادت سردار سلیمانی در ۱۳ دی‌ماه در حسینیه اعظم مدرسه قلعه به همت حوزه‌های بسیج مساجد و محلات و بازدید از خانواده‌های شهدا مدافع حرم ازجمله این برنامه‌ها است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود گفت: برگزاری رزمایش مواسات و کمک مؤمنانه و اعزام گروه‌های جهادی به مناطق کمتر توسعه‌یافته شهرستان به همت بسیج سازندگی و مراسم شب خاطره شهدای مدافع حرم شهرستان به همت بسیج جامعه زنان و پویش جهاد تبیین با موضوع ریزش‌ها و رویش‌های انقلاب به همت معاونت تعلیم و تربیت سپاه شهرستان شاهرود از دیگر برنامه‌های اجرایی در دهه بصیرت است.
خوش‌قدم با اشاره به برگزاری همایش‌های علمداران بصیرت و علمدار انقلاب و چله انقلاب اسلامی به مناسبت سالگرد شهادت سردار سلیمانی، خاطرنشان کرد: برگزاری مسابقه مکتب حاج قاسم برگرفته از وصیت‌نامه شهید، یادواره شهدای منطقه ۲۲ بهمن شاهرود، اجرای سرود خیابانی و کارگاه آموزشی سواد رسانه‌ای از دیگر فعالیت‌هایی است که در این دهه اجرا می‌شود.
او به برگزاری پویش نذر خون و لبخند رضایت اشاره کرد و افزود: برگزاری یادواره ۳۱۵ شهید منطقه کلاته‌خیج، همایش دختران فاطمی، نواختن زنگ مقاومت در مدارس، برپایی میز خدمت و ویزیت رایگان در درمانگاه رضوی شاهرود از دیگر برنامه‌ها در بزرگداشت دهه بصیرت و سالگرد شهادت سردار سلیمانی است.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان شاهرود با تأکید بر اینکه نیاز امروز جامعه ما بصیرت و تبعیت از مکتب حاج قاسم سلیمانی است، گفت: امروز تلاش دشمنان کمرنگ کردن اعتقادات و بصیرت مردم و جنگ ادراک است و باید به فرموده رهبر انقلاب در جهاد تبیین و تعمیق بخشیدن به فرهنگ ناب اسلامی که در مکتب حاج قاسم متبلور است، تلاش کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها