تلاش بخش کشاورزی برای تولید و توزیع کالاهای اساسی قابل تقدیر است

نمایند مردم سیستان درمجلس شورا اسلامی با تقدیر از فعالیت های گسترده بخش کشاورزی در تولید، تأمین و توزیع کالاهای اساسی گفت: بخش کشاورزی می‌تواند زمینه خدمات هرچه بهتر و تاب آوری بیشتر مردم در این شرایط بحرانی را فراهم کند.
کد خبر: ۹۴۰۱۴۱۱
|
۰۱ دی ۱۴۰۰ - ۱۰:۲۰

به گزارش خبرنگار بسیج از زاهدان، نمایند مردم سیستان درمجلس شورای اسلامی با حضور در نشست شورای معاونين و مدیران سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان با تقدیر و تشکر از فعالیت های گسترده بخش کشاورزی در تولید، تأمین و توزیع کالاهای اساسی گفت : بخش کشاورزی می‌تواند زمینه خدمات هرچه بهتر و تاب آوری هرچه بیشتر مردم در این شرایط بحرانی را فراهم نماید.

محمدسرگزی خشکسالی های ممتد و بی سابقه و کمبود آب را یک مشکل اساسی در بخش کشاورزی استان برشمرد و تاکید کرد: در این شرایط سازمان جهادکشاورزی با همکاری همه دستگاه‌های متولی تمهیدات بیشتری برای تأمین نهاده برای دامداران و خرید تضمینی دام مازاد در منطقه داشته باشند .

وی تصریح کرد: فصل بررسی بودجه سال آینده در مجلس شورای اسلامی است و این فرصت خوبی است تا پیشنهادات لازم برای توسعه هر چه بیشتر بخش کشاورزی جهت الحاق به بودجه ارائه نماییم .

رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان سیستان وبلوچستان در این نشست با تشکر از تلاش نماینده مردم سیستان در کمیسیون تلفیق مجلس بابت همکاری مستمر با بخش کشاورزی، گزارشی از روند فعالیت های سازمان جهادکشاورزی در افزایش ضریب خوداتکایی استان به تولید گوشت مرغ ، توسعه گلخانه ها، صنایع غذایی و تبدیلی، رفع تداخلات و سند دارکردن اراضی ، بکارگیری بنگاه‌های بزرگ اقتصادی کشور و سرمایه‌گذاری آنان دراستان برای ارتقای بخش کشاورزی ، توسعه کشت های قراردادی، تأمین، تولید و توزیع کالاهای اساسی و.... ارائه نمود .

محمد علی نیکبخت اظهار امیدواری کرد با همراهی نمایندگان و همه مسئولین استانی بتوانیم با ارتقای بخش کشاورزی سیستان وبلوچستان ، نقش مهمی در تأمین نیازهای اساسی کشور ایفا کنیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار