نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص):

پاسداری از نهج‌البلاغه یکی از وظایف ماست

حجت الاسلام و المسلمین ابوالقاسم علیزاده در دوره تربیت و تعالی یگان امام حسن (ع) گفت: ما شیعیان باید بدانیم حضرت علی (ع) از ما چه می خواهد و در اصل باید پاسدار انقلاب و نهج البلاغه باشیم.
کد خبر: ۹۴۰۱۲۶۳
|
۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۴۴
پاسداری از نهج‌البلاغه یکی از وظایف ماست
 

به گزارش خبرگزاری بسیج از سپاه تهران بزرگ، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم علیزاده نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت محمد رسول الله (ص) در دوره تربیت و تعالی یگان امام حسن مجتبی (ع) درخصوص ولایت فقیه و بینش سیاسی اظهار داشت: در منازل ما باید کنار قرآن، کتاب نهج البلاغه که سخن امیرالمؤمنین است نیز باشد، دعا کنیم توفیق شود که ما شیعیان بدانیم حضرت علی (ع) از ما چه می خواهد. شما برادران و خواهران، پاسدار انقلاب و نهج البلاغه هستید. عالمی همچون سیدرضی (ره) زمان قدیم با سختی و مشقت از بغداد تا هندوستان سفر کرد که بخشی از نامه‌های حضرت علی (ع) را پیدا کند که نتیجه این زحمات کتاب نهج البلاغه‌ای که است که در دست ما و شماست.

پاسداری از نهج‌البلاغه یکی از وظایف ماست
 

نمایندگی ولی فقیه در سپاه تهران بزرگ با اشاره به فرازی از خطبه های نهج البلاغه حکمت ۲۷ و ۱۸۲ بیان کرد: قسم به خدا قوم و ملتی که دست بر روی دست بگذارد و اجازه بدهد به خصم دون که این جرأت را به خود بدهد که ورود پیدا کند به حریم خانه و بعد در خانه بخواهد آن قوم و ملت با دشمنش و با دزد گلاویز شده و بیرونش کند که نیست مگر ذلیل، این برگردان و برداشتش این هست که قوم و ملتی از دیدگاه امیرالمؤمنین عزیزند که قلم پای دشمن را برای مرزهای خانه بشکند و دشمن را مأیوس کند.

پاسداری از نهج‌البلاغه یکی از وظایف ماست
 

وی ادامه داد: اگر می‌خواهیم مظلومیت و تنهایی امام علی (ع) را ببینیم ایشان سفره دل را پیش شهدا می‌برد مثل سرداران شهید چون عمار، ابن تیهان و ذوالشهادتین که همگی یلهای جبهه امیرالمؤمنین و همگی بال و پرهای امام علی (ع) بودند، همچون شهید حاج قاسم سلیمانی که پس از خبر شهادت ایشان، رهبر عزیزمان امام خامنه ای (حفظ الله) چه حس و حالی داشتند و بر پیکر ایشان چگونه نماز خواندند.

پاسداری از نهج‌البلاغه یکی از وظایف ماست
 

حجت الاسلام و المسلمین علیزاده در پایان بیان کرد: مرجع تقلید آیت الله فشارکی (ره) میفرمایند که برای بصیرت سیاسی میبایست خدمت میرزای شیرازی (ره) که عالم سیاست هست باید رفت. ما بسیجیان و پاسداران باید بصیر و آگاه باشیم و بادقت انتخاب کنیم و پشت سر امام خامنه ای (حفظ الله) که نایب بر حق امام زمان (عج) می باشند حرکت کنیم.

ارسال نظرات