در فارسان برگزار شد؛

یادواره شهدای ورزشکار شهرستان

همزمان با ایام فاطمیه و شهادت مظلومانه ام ابیها، حضرت زهرای مرضیه سلام الله علیها، یادواره شهدای ورزشکار شهرستان فارسان برگزارشد.
کد خبر: ۹۴۰۱۱۴۵
|
۳۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج ازاستان چهارمحال و بختیاری؛ آیت الله علیرضا اسلامیان نماینده مردم چهارمحال بختیاری در مجلس خبرگان رهبری  با تسلیت ایام سوگواری شهادت کوثر قرآن، گفت: شهدای ورزشکار تنها در ورزش سبقت نگرفتند آن‌ها انگیزه داشتند و در شهادت و کار نیک هم سبقت گرفتند و از میهن خود دفاع کردند و به هدف خود رسیدند.

نماینده مردم چهارمحال بختیاری در مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت : خداوند را شاکرم که امروز در خدمت شما مردم بزرگوار و انقلابی و شهید پرور شهرستان فارسان هستم و تشکر می‌کنم از حجت‌الاسلام ملک پور امام‌جمعه ، مسئولین شهرستان جهت برگزاری بزرگداشت مقام شامخ شهدای ورزشکار، همزمان با ایام شهادت حضرت زهرا سلام الله علیها.

این مقام مسئول در ادامه افزود: امروز باید سر به آستان الهی بساییم و شکر گذار نعمت‌های الهی باشیم، شکر گذار این نعمت و باران الهی باشیم که خداوند به ما ارزانی داشته شکر نعمت باعث ازدیاد نعمت می‌شود تنها مسئولین باید تدابیری بی اندیشند که خسارتی را مردم عزیز متحمل نشوند.

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، بیان داشت: بعضی از مفاهیم هستند که خودشان در زمینه ارزش‌گذاری ارزش ذاتی آن‌ها بستگی به هدف انگیزه‌ای دارد که انسان به خاطر آن هدف و انگیزه کار را انجام می‌دهد، یکی از آن‌ها مسئله ورزش است، سالم‌سازی قوای بدنی، ورزش بستگی دارد به اراده ورزشکار در مفاهیم دینی  که سبقت گرفتن را هم داریم سرعت گرفتن در خیرات و کارهای نیک و شایسته را داریم.

آیت الله اسلامیان تصریح کرد: پس از شهادت حضرت امام حسین علیه السلام مسابقه گذاشتند آن‌هم چه مسابقه‌ای، مسابقه برای غارت اموال بهترین انسان‌ها و پایمال کردن حق انسان‌های پاک وبی نظیر. پس مسابقه حقیقی بستگی به هدف و انگیزه دارد ورزش اگر باانگیزه باشد و هدف داشته باشد،سلامتی خود را حفظ می کند.

این مقام مسئول خاطرنشان کرد: ورزش روح انسان را نشاط می بخشد و سلامتی به انسان هدیه می کند، ورزش باید جوانمردانه و خدایی باشد و در آن انگیزه باشد، شهدای ورزشکار تنها در ورزش سبقت نگرفتند آن‌ها انگیزه داشتند و در شهادت و کار نیک هم سبقت گرفتند و از میهن اسلامی خود دفاع کردند و به هدف خود رسیدند

نماینده مردم استان در مجلس خبرگان رهبری، اظهار داشت: شهدای عزیز انگیزه‌ای والا و احساس مسئولیت داشتند و به بهشت و جهنم و عذاب جهنم اعتقاد داشتند بر این اساس در کار نیک و شهادت سبقت گرفتند و برنده شدند، عذاب جهنم که وعده آن داده‌ شده بود، وقتی حضرت فاطمه زهرا سلام الله علیها  وحی که در خصوص عذاب به پیامبر اعظم صلی الله علیه وآله وسلم نازل‌شده بود را شنید با صورت بر زمین افتاد، شهدا این مهم را درک کرده بودند.

در پايان اين مراسم با حضور مسئولين شهرستان فارسان از خانواده شهداي ورزشکار شهرستان فارسان تجليل شد.

شایان ذکراست: یادواره شهدای ورزشکار شهرستان فارسان همزمان با ایام شهادت مادر امامت، صدیقه ی طاهره حضرت زهرا سلام الله علیها به همت بسیج ورزشکاران شهرستان و بسیجیان خادم الشهدا، با همکاری تربیت بدنی و هیئت ورزشهای همگانی این شهرستان، با حضور نماینده ولی فقیه در استان چهارمحال و بختیاری، نماینده مردم شهرستانهای فارسان،کوهرنگ، اردل و کیار در مجلس شورای اسلامی، جمعی از مسئولان و مردم ولایتمدار، خانواده های شهدا،برگزار و در خاتمه از خانواده معظم شهداي ورزشکار شهرستان فارسان تجليل شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار