خبرهای داغ:
مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان خبر داد

ارسال ۹۷۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر استان همدان

همدان-مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان از ارسال ۹۷۰ اثر به دبیرخانه جشنواره ابوذر استان همدان خبر داد.
کد خبر: ۹۴۰۱۱۴۴
|
۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۵

به گزارش خبرگزاری بسیج، ناصرقوامی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: اختتامیه جشنواره رسانه‌ای ابوذر استان همدان با تمدید یک دوره‌ای ارسال آثار با وصول ۹۷۰ اثر ارسالی به دبیرخانه جشنواره استان و نظر هیات داوران روز سه شنبه ۳۰ آذر ماه در مجتمع ابن سینا همدان برگزار می‌شود.

وی افزود: این مراسم با حضور اهالی رسانه، خبرنگاران و مسئولین استانی از جمله نماینده، ولی فقیه، فرمانده سپاه، استاندار همدان و مدیرکل ارشاد استان همدان برگزار می‌شود و میهمان ویژه اختتامیه دکتر فرشاد مهدی پور، معاون مطبوعاتی و اطلاع رسانی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خواهد بود.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان همدان عنوان کرد: جشنواره رسانه‌ای ابوذر یادآور رشادت‌های بی‌نظیر یکی از صحابه پاک رسول گرامی اسلام (ص) حضرت ابوذر است که از ویژگی‌های این مرد بزرگ راستگویی و صداقت، شجاعت، پارسایی و آزاداندیشی بودکه نمونه بارز یک مومن انقلابی هستند.

وی ادامه داد: این جشنواره با هدف خلق آثار فاخر، چاپ و انتشار محتوای رسانه‌ای ارزشی انقلابی در فضایی کاملاً آزاد و منطقی و با هدف جریان‌سازی رسانه‌ای، توسط سازمان بسیج رسانه استان برگزار شد که اهالی رسانه بتوانند در این فضا به بیان مطالبات و راهکار‌های خود از مسئولین در فضای حکمرانی استان  بپردازند.

قوامی تصریح کرد: در این جشنواره از برگزیدگان و نفرات برتر جشنواره در ۸ بخش آثار ارسال شده تجلیل و قدردانی به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات