در جشنواره ملی فانوس؛

درخشش هنرمندان چهارمحال و بختیاری

هنرمندان صدا وسیمای استان چهارمحال و بختیاری، لوح سپاس پنجمین جشنواره ملی فانوس، را کسب کردند.
کد خبر: ۹۴۰۱۱۲۳
|
۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛مدیرکل صدا و سیمای استان گفت: هنرمندان صدا و سیمای استان در پنجمین جشنواره ملی فانوس، موفق به دریافت لوح سپاس شدند.

دکتر یوسف افشارنیا افزود: نماهنگ "مرز پر گوهر" به تهیه کنندگی حسن مجیدی و پادکست "دلدادگان" به تهیه کنندگی فاطمه رفیعی در پنجمین جشنواره ملی فانوس، توانستند لوح سپاس را از آن خود کنند.

وی گفت: موسیقی "مرز پر گوهر" از تولیدات واحد شعر و موسیقی با شعری از حسین گل گلاب، آهنگ سازی روح الله خالقی،تنظیم شهرام منظمی،خوانندگی محمد جواد شوهانی،میلاد ابراهیمی، مهدی عبدلی و حمید طهماسبی به مدت ۵ دقیقه تولید و نماهنگ این موزیک به کارگردانی سید جمال میرجعفری تهیه گردید.

دکتر افشارنیا افزود: پادکست "دلدادگان" هم از تولیدات معاونت صدا با همکاری واحد پژوهش است که به مدت ۱۵ دقیقه به معرفی اولین‌های استان چهارمحال و بختیاری از جمله اولین‌های دوران دفاع مقدس، اولین مدافع حرم، نخستین حرکت خاص و جذاب مدافعان سلامت می‌پردازد.

پنجمین جشنواره ملی فانوس، ویژه تولیدات هنری دفاع مقدس به میزبانی اداره کل حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس استان خراسان رضوی در بخش‌های متنوع هنر‌های تجسمی، نمایشی، موسیقی، سرود، فیلم، مستند، پویانمایی و برنامه‌های رادیویی بین هنرمندان سراسر کشور برگزار شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار