امنیت مرزها مدیون‌ تلاش‌های خالصانه نیروی زمینی ارتش است

هیرمند/ امام حمعه هیرمند گفت: جواب کوبنده و دندان شکن نیروی ارتش در منطقه مرزی هیرمند پوزه مزدوران خودفروخته، متجاوزان زیاده‌خواه را به خاک مذلت مالید.
کد خبر: ۹۴۰۱۰۶۰
|
۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۴:۰۰

به گزارش خبرنگار بسیج از هیرمند، امام جمعه شهرستان هيرمند با حضور در محل استقرار قرارگاه عملیاتی تیپ ۱۷۵ شهید کشاورزیان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی، از تلاش‌های مجدانه مجاهدان صحنه‌های نبرد با دشمنان و بدخواهان در آنسوی مرزها قدردانی و تقدیر کرد.

حجت الاسلام والمسلمین راشکی در ادامه به طور ویژه جواب سریع، قاطع و دندان شکن پرسنل توانمند و جانبرکفان نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران مستقر در مرز افغانستان را ستود و تأکید کرد: اگر امروز تنها در ۲۰۰ متری نقطه صفر مرزی آن هم در منطقه‌ای که در بیانات رهبر فرزانه انقلاب به تنگه احد جمهوری اسلامی ایران مشهور است، مرزنشینان ساکن در این منطقه، با خاطری جمع و آسوده سر بر بالین می‌گذراند، و بدون هیچ‌گونه محدودیتی زندگی روزمره خود را سپری می‌کنند، و در آرامش و امنیت کامل به سر می‌برند، مرهون تلاش‌های مجدانه همه مجاهدان صحنه‌های نبرد با دشمنان اجنبی، مخصوصا جوانان شجاع و پرسنل توانمند و سلحشور نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران است.

وی ادامه داد: دعای خیر مردم بدرقه راه شماست، و امنیت مرزها مدیون‌ تلاش‌های خالصانه شما جوانان جان برکف و سلحشور است.

وی در پایان تصریح کرد: جواب کوبنده و دندان شکن نیروی ارتش در منطقه مرزی هیرمند  پوزه مزدوران خودفروخته، متجاوزان زیاده‌خواه را به خاک مذلت مالید.

 اقامه‌ نماز جماعت ظهر و عصر و ذکر مصیبت به مناسبت شهادت مظلومانه حضرت فاطمه زهرا(س) پایان بخش این بازدید بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار