اولین دوره شمس(شاگردان مکتب سلیمانی) در سیستان و بلوچستان برگزار می شود

زاهدان/ مدیریت فرهنگ‌سازی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان گفت: نخستین دوره شمس (شاگردان مکتب سلیمانی)با رعایت کامل مسائل بهداشتی در دانشگاه استان برگزار می شود.
کد خبر: ۹۴۰۱۰۳۹
|
۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۲۴

بهروز مختاری در گفت‌وگو با خبرنگار بسیج در زاهدان گفت:  سیستان و بلوچستان از آغاز دوره تخصصی شاگردان مکتب سلیمانی طی ۶ تا ۹ دی امسال در دانشگاه سیستان و بلوچستان خبر داد و گفت: این دوره با حضور دانشجویان منتخب دانشگاه های استان به صورت حضوری در دو شهر زاهدان و کرمان برگزار خواهد شد.

وی با بیان اینکه شهید سلیمانی یک مکتب است و آشنایی جوانان با این مکتب ضرورت دارد، ادامه داد: در این دوره همرزمان و دوستان سردار شهید حاج قاسم سلیمانی به تشریح ابعاد شخصیتی و مدیریتی این سردار بزگوار‌ می پردازند و تلاش می شود، نسل جوان با مکتب این شهید بزرگوار بیش از پیش آشنا شوند.

وی سردار شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی را انسانی چندبعدی و بی‌نظیردانست و افزود: شهید سلیمانی مظهر ایمان، تقوا و توکل بود و یک عمر در مکتب امام و رهبری تلاش کرد.

مختاری اضافه کرد: سردار سلیمانی هم در فرماندهی دفاع مقدس موفق بود و هم در فرماندهی نیروی قدس، اقدامات راهبردی و بزرگی برای مقاومت اسلامی انجام داد که نیاز است همه جامعه به خصوص دانشجویان به عنوان آینده سازان جامعه بهره کافی را از این مکتب انسان ساز ببرند.

مدیریت فرهنگ‌سازی بسیج دانشجویی سیستان و بلوچستان در پایان گفت: دوره شمس مقدمه راهیان نور ۱۴۰۰ خواهد بود و افراد شاخص این دوره به عنوان کادر اجرایی راهیان نور که در آینده ای نزدیک برگزار خواهد شد به کار گیری خواهند شد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار