مرمت خانه محرومین در روزهای پایانی پاییز

تعمیر و مرمت ۴خانه محروم توسط گروه جهادی شهید ذوالفقاری یزد با حمایت معاونت فنی سازمان بسیج سازندگی استان یزد انجام شد.
کد خبر: ۹۴۰۰۹۵۹
|
۲۹ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۳۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از یزد، مسئول گروه جهادی شهید ذوالفقاری گفت: طی برنامه ریزی که گروه جهادی ما انجام داد توانستیم ۴خانه محروم را در محله حسن آباد شهر یزد تعمیر کنیم.

وی در ادامه افزود: تعمیرات و رفع مشکلات اساسی این ۴ خانه عبارت بود از شیب بندی پشت بام، دیوارچینی، کف سازی ساختمان و مسائل مختلف که به حمد خدا از جمعه ۱۹ آذرماه آغاز کردیم و امروز ظرف یک هفته به پایان رساندیم.

زینلی پور در ادامه افزود: در این یک هفته ۱۵نفر نیروی جهادی مارا همراهی کردند که به طور چرخشی حضورشان تغییر میکرد، از بین این عزیزان استاد گچ کار، کاشی کار، برق کش، جوشکار و جهادگرانی با تخصص‌های دیگر با گروه جهادی شهید ذوالفقاری همکاری میکردند.

بابایی مدیر فنی قرارگاه سازندگی و اقتصاد مقاومتی سپاه الغدیر استان یزد نیز گفت: با توجه به تفاهم نامه همکاری بین سازمان بسیج سازندگی استان و کمیته امداد امام خمینی ره در طول سال خانه‌های بسیاری به عهده بسیج سازندگی قرار میگیرد که این چهار خانه نمونه‌ای از آنهاست.

وی همچنین افزود: مجموعا ۱۵ میلیون تومان از سوی بسیج سازندگی یزد جهت تعمیر این چهار خانه محروم تخصیص داده شده که برخی از خانه‌های محرومین تا ۱۵ میلیون تومان هزینه داشته که به همت گروه‌های جهادی از سوی خیرین تامین شده است.

بابایی در ادامه گفت: از ابتدای سال تاکنون در نقاط مختلف یزد بیش از پنجاه خانه محروم توسط گروه‌های جهادی تعمیر شده که سازمان بسیج سازندگی یزد مبلغی نزدیک به ۱۸۰ میلیون تومان هزینه تعمیرات را پرداخت کرده است

ارسال نظرات
آخرین اخبار