مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان:

بدون لُکنت از جریان انقلاب حمایت می کنم

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه بدون لُکنت از جبهه انقلاب حمایت می کنم، گفت: نگاه و رویکرد من در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بر اساس معیارها و ارزش های انقلابی خواهد بود.
کد خبر: ۹۴۰۰۷۱۳
|
۲۸ آذر ۱۴۰۰ - ۰۰:۰۱

 

 


به گزارش خبرگزاری بسیح از رشت، رضا ثقتی در دیدار با معاون روابط عمومی و تبلیغات سپاه قدس گیلان با اشاره به ظرفیت عظیم استان در حوزه های مختلف فرهنگی، اظهار کرد: تعامل سپاه و ارشاد می تواند در پیشبرد تعالی اهداف فرهنگی و هنری مثمرثمر باشد.
وی با تاکید بر بهره گیری از همه ظرفیت ها، افزود: فرهنگ و هنر موضوع پیچیده و در هم تنیده ای است و محورهای گسترده ای دارد و می بایست از همه ظرفیت ها برای تعالی فرهنگی بهره گرفت.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه خبرنگاران و اصحاب رسانه هم خانواده ارشاد هستند، نسبت به طرح شکایات علیه خبرنگاران انتقاد کرد و گفت: سعی می کنیم مسائل پیرامون خبرنگاران را با گفتگو و تعامل حل کنیم و شکایت از خبرنگاران کار شایسته ای نیست.
ثقتی با بیان اینکه بدون لُکنت از جبهه انقلاب حمایت می کنم، گفت: نگاه و رویکرد من در اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان بر اساس معیارها و ارزش های انقلابی خواهد بود.
وی با تاکید از بهره گیری ظرفیت نخبگانی در ارشاد، اضافه کرد: در راستای تعالی فرهنگی استان از نظرات نخبگان انقلابی گیلان بهره خواهم گرفت.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی گیلان با بیان اینکه جبهه انقلاب متعلق به همه هست، گفت: نباید جبهه انقلاب را به حزب خاصی منتسب کرد و همه می بایست در راستای تعالی انقلاب تلاش کنند.

ارسال نظرات