همسر شهید «احمد کشوری »در گفتگو با خبرگزاری بسیج:

شهید کشوری برای دفاع از ولایت فقیه سر از پا نمی‌شناخت / همه ما برای حفظ انقلاب مسئول هستیم

ساری- همسر خلبان شهید «احمد کشوری » گفت: شهید کشوری برای دفاع از انقلاب و اسلام و ولایت فقیه سر از پا نمی‌شناخت.
کد خبر: ۹۴۰۰۴۵۹
|
۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۲:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، در آستانه ایام فاطمیه یادواره بزرگداشت امیران، سرداران و ۱۵۰ شهید والامقام شهرستان سیمرغ با محوریت سرلشگر "پرافتخار و سرافراز " انقلاب اسلامی، خلبان شهید احمد کشوری، با حضور خانواده معظم این شهید حماسه ساز و سردار مسلمی " فرمانده سپاه کربلا " در مصلی سیمرغ برگزار شد.

شهید کشوری برای دفاع از ولایت فقیه سر از پا نمی‌شناخت / همه ما برای حفظ انقلاب مسئول هستیم

شیرین سیلاخوری در حاشیه این مراسم، درگفتگو با خبرنگار بسیج در سیمرغ با اشاره به اینکه  در سال 55 با شهید ازدواج کردم و صاحب دو فرزند به نام مریم و علی هستم، گفت: دخترم هنگام شهادت پدرش سه ساله و پسرم سه ماهه بود.

همسر شهید کشوری با تاکید براینکه  شهید کشوری دارای روحیه فوق العاده شادی بود و برای دفاع  انقلاب و اسلام و ولایت فقیه سر از پا نمی‌شناخت ، افزود:شهید کشوری صرفا هدف‌شان اسلام بود و روحیه هدایت و رهبری برای خانواده و فامیل داشت.

سیلاخوری در ادامه با تصریح براینکه  شهید کشوری در محیط کار هم از لحاظ عقیدتی روی بچه‌های هوانیروز کار می‌کرد ، ادامه داد: تمام هدف شهید کشوری خدا و اسلام ناب محمدی بود.

همسر شهید کشوری با تاکید براینکه وظیفه ما حفظ نظام و اطاعت امر از رهبر معظم انقلاب اسلامی است، خاطرنشان کرد: الحمدلله درکشور برکتی به نام ولایت فقیه و رهبری داریم که هیچ جای دنیا این نعمت را ندارد.

سیلاخوری ادامه داد: خون شهدا به پای نظام و انقلاب اسلامی ریخته شد و باید قدردان نعمت ولایت فقیه و قدردان خون شهدا باشیم و نظام و انقلاب اسلامی را حفظ کنیم.

سیلاخوری تصریح کرد: بخاطر خون شهدایی که پای نظام ربخته شد در هر پستی که هستیم مسئولیم و مسئولیت داریم.

همسر شهید کشوری با تاکید براینکه  باید برای انقلاب کار و تلاش کنیم و پشتیبان رهبر معظم انقلاب اسلامی باشیم ، گفت: به قول شهید کشوری نباید از دشمن بترسیم و باید به ملت و رهبر عزیزمان یکایک قول بدهیم  پای انقلاب و نظام بایستیم. 

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها