فرمانده سپاه کربلا:

نظام اسلامی مولفه‌های قدرت در دنیا را تغییر داد / دشمن از حمله نظامی به ایران می ترسد

ساری-سردار مسلمی با بیان این مطلب که دشمن روی یادواره‌های شهدا حساب باز کرده است ، تصریح کرد: نظام اسلامی مولفه‌های قدرت در دنیا را تغییر داد .
کد خبر: ۹۴۰۰۴۵۷
|
۲۷ آذر ۱۴۰۰ - ۰۱:۴۳

یادواره های شهدا از مولفه های قدرت نظام است /

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، در آستانه ایام فاطمیه یادواره بزرگداشت امیران، سرداران و ۱۵۰ شهید والامقام شهرستان سیمرغ با محوریت سرلشگر "پرافتخار و سرافراز " انقلاب اسلامی، خلبان شهید احمد کشوری، با حضور خانواده معظم این شهید حماسه ساز و سردار مسلمی " فرمانده سپاه کربلا " در مصلی سیمرغ برگزار شد.

یادواره های شهدا از مولفه های قدرت نظام است /

در این مراسم، سردار سیاوش مسلمی فرمانده سپاه کربلا ضمن تسلیت فرا رسیدن ایام فاطمیه با اشاره به اینکه حضرت زهرا(سلام الله علیها) اولین شهیده راه ولایت است،گفت: هرآنچه که امروز داریم به واسطه شهدا است .

سردار مسلمی به نقش پدر و مادر شهدا در تربیت فرزندان برای انقلاب اشاره کرد و افزود:  انقلاب اسلامی بواسطه خانواده‌های شهدا که جوانان درخور انقلاب تربیت کردند و انقلاب مدیون خانواده ها است، تداوم پیدا کرد.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با تصریح بر اینکه  دشمن برای به زانو درآوردن انقلاب تمام توان خود راگذاشته است، خاطرنشان کرد: دشمنان بدرستی دریافتند که اگر انقلاب پیروز شد و استمرار پیدا کرد و تکامل یافت بواسطه خانواده‌های مذهبی و انقلابی بوده است .

یادواره های شهدا از مولفه های قدرت نظام است /

سردار مسلمی با تاکید بر اینکه دشمن تمام توان خود را برای تغییر سبک زندگی، جابجا کردن هنجار‌ها و جایگزین کردن ناهنجار‌ها بجای هنجارها بکار گرفته است، اضافه کرد:دشمن در حال انجام یک کار راهبردی و اساسی در کشور است .

به گفته فرمانده سپاه کربلا  دشمن به دنبال ایجاد خانواده‌های غربگرا بوده اما دشمن کور خوانده و محاسباتش هم اشتباه است.

سردار مسلمی  در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه هر جا انقلاب به مشکل برخورده است، به واسطه الطاف الهی و وجود امام زمان (عج) بر مشکل فائق آمد، خاطرنشان کرد:  نباید مغرور بشویم و بگوییم ما این کاررا انجام دادیم ، چرا که اگر لحظه ای غفلت کنیم  ضربه خواهیم خورد.

یادواره های شهدا از مولفه های قدرت نظام است /

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با تاکید بر اینکه شهدا آیات و نشانه های خداوند هستند، گفت:  به فرموده بیانات رهبر معظم انقلاب باید روایتگر سبک و سیره زندگی شهدا باشیم و اجازه ندهیم دشمن جور دیگری روایت کند.

سردار مسلمی به شخصیت بارز شهید کشوری هم پرداخت و خاطرنشان کرد:شهید حاج قاسم گفت شهدا قبل از اینکه شهید بشوند شهید بودند.

فرمانده سپاه کربلا با بیان اینکه شهادت شرایطی دارد، خاطرنشان کرد: باید از خانواده‌های شهدا و از سبک زندگی آن‌ها الگو بگیریم .

سردار مسلمی با تاکید بر اینکه لازمه شهید شدن شهید بودن است ، اضافه کرد:  در آستانه سالروز شهادت حاج قاسم سلیمانی هستیم .حاج قاسم می گفت نشان لیاقت برای من شهادت است و این چنین شهدایی باعث تداوم انقلاب هستند.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح براینکه  امروز ایران اسلامی تنها کشوری است که رهبر و مسئولینش از جنگ نظامی و حمله دشمن هراس ندارند، خاطرنشان کرد:امروز بعضی از مولفه‌های در قدرت در دنیا توسط ایران تغییر کرده است.

یادواره های شهدا از مولفه های قدرت نظام است /

به گفته سردار مسلمی مولفه قدرت در نظام جمهوری اسلامی دین باوری، اعتقاد به ایثار و شهادت است.او اضافه کرد: یادواره های شهدا برای معرفی الگو‌ها به نسل سوم و چهارم از مولفه های قدرت نظام جمهوری اسلامی است.

سردار مسلمی  با بیان این مطلب که دشمن روی یادواره‌های شهدا حساب باز کرده است ، تصریح کرد:  قدرت نظام امروز بواسطه این مولفه قدرت یعنی اعتقاد به ایثار و شهادت و داشتن جوانان ولایی که اعتقاد به ولایت را در قلب و ذهنشان دارد، است.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه با اشاره به اینکه امروز اگر در حوزه کارکردی، اقتصادی، سیاسی، فرهنگی و... عقب ماندیم بخاطر  عدم دنیاگریزی در برخی از مسئولین بوده است، گفت: شهدا دنیا گریز بودند و  این شهدا ثابت کردند و مسئولین باید این ویژگی‌ها را در کار و زندگی و عمل رعایت کنند که اگر این را رعایت کنند کشور از مشکلات رها می شود.

فرمانده سپاه کربلا در ادامه سخنان خود به ویژگی های شهدا پرداخت و گفت: شهدا یکرنگ و عمل‌گرا بودند تبعیت محض از ولایت داشتند و سپاه وظیفه دارد در حوزه پیشگیری و پیش بینی برای سالم ماندن انقلاب ورود پیدا کند.

سردار مسلمی با بیان اینکه دشمن توان و فکر حمله به انقلاب را ندارد،گفت: امروز سپاه، نیرو‌های نظامی و امنیتی و سپاه به برکت بسیج، دشمن را دچار خطای محاسباتی کردند.

فرمانده سپاه کربلا با تصریح بر اینکه سپاه با کمک نیروی بسیج پای کار انقلاب است ، افزود:بسیجی کسی است که دغدغه انقلاب را دارد. دشمن به خوبی دریافت اگر بخواهد انقلاب را به زانو دربیاورد باید برخی از ویژگی‌های شهدا را از بین ببرد.

سردار مسلمی در سخنان پایانی خود با تاکید بر اینکه مکتب حاج قاسم برگرفته از مکتب عاشورا است، خاطرنشان کرد:مکتب حاج قاسم و مکتب امام از مکتب عاشورا شکل گرفته است و اگر کسی این مکتب را بپذیرد از هیچ چیزی نمی‌ترسد.

به گفته فرمانده سپاه کربلا زنده نگه داشتن یاد شهدا باعث تداوم انقلاب و اقتدار نظام می شود.


انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار