شهدا باید به عنوان یک الگوی عملی دیده شوند/ فرهنگ شهادت باید به نسل بعدی انتقال یابد

سارانی گفت: شهدا رفتند و با رفتنشان طعم آسایش و امنیت را به ما چشاندند و ما باید از سیره و رفتارشان در انجام کارها الگو بگیریم.
کد خبر: ۹۴۰۰۰۱۱
|
۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از چابهار، فرمانده سپاه چابهار در یازدهمین یادواره شهدای تاسوعای حسینی و گرامیداشت روز شهرستان چابهار گفت: شهدا شمع محفل بشریتند،آنان که با رفتنشان به ما درس آزادی و شرف آموختند و مردانه جان دادند تا آسایش و آرامش را به ما هدیه کنند.

وی ادامه داد: شهدا زنده هستند ولی ما درکشان نمیکنیم،آنها نزد خدای خودشان روزی میخورند.

سرهنگ پاسدار خدارحم سارانی ادامه داد: امروز روز بسیار بزرگ و عزیزی است که قرار است یازدهمین یادواره شهدای تاسوعای حسینی در این روز برگزار شود. در این روز بهترین عزیزان و مخلص ترین انسان های مومن و مومنه که افراد ولایی بودند در حادثه تروریستی سال 88 شهید شدند.

این مسئول با اشاره به اینکه باید یاد شهدا زنده نگه داشته شود، تاکید کرد: شهدا باید به عنوان یک الگوی عملی دیده شوند و از این دیدگاه در زمینه اداره کشور اسلامی استفاده کرد.

سارانی تصریح کرد: فرهنگ شهادت و آنچه که به عنوان اصول انقلاب اسلامی شناخته می‌شود باید به نسل بعدی، انتقال یابد.

فرمانده سپاه چابهار در پایان گفت: نگاه به گرامیداشت شهدا و راه آنها باید دینی، شرعی و ملی باشد و در این راستا همه ارگان ها پای کار خواهند بود و امید است که برگزاری این یادواره به گسترش فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه منجر شود.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار