جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان؛

ضرورت ارتباط نظام مند صنعت و دانشگاه

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان گفت : دنیای امروز عصر فناوری و اطلاعات است و با تولید علم و تلفیق آن با عنصر ایمان است که می توان به قله های علم و فناوری دست یافت.
کد خبر: ۹۳۹۹۹۲۰
|
۲۴ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۰

جانشین فرمانده سپاه امیرالمومنین(ع) استان در آیین تجلیل از برگزیدگان جشنواره جهادگران علم و فناوری با اشاره به اهمیت تولید علم و تلفیق آن با عنصر ایمان اظهار کرد: دنیای امروز عصر فناوری و اطلاعات است و با این ابزار است که می توان به قله های علم و فناوری دست یافت.

وی افزود: هر فعالیتی که بر پایه و مبنای علمی صورت گیرد قطعاً  صرف هزینه های کمتر و کوتاه شدن مسیر اهداف را در پی خواهد داشت و برای تحقق این مهم، باید به فرموده رهبر معظم انقلاب اسلامی، آنجنان در حوزه علم و فناوری پیشرفت کرد که سایر کشورها مجبور به یادگیری زبان و فرهنگ ما شوند.

سردارکریمیان با تاکید بر استفاده از علوم و تحقیقات برای رفع مشکلات و مسائل مختلف اظهار کرد: فعالیتهای تحقیقاتی ما نباید در قفسه های کتابخانه باقی بماند بلکه باید با ارتباط صنعت و دانشگاه و استفاده از نتایج تحقیقات پژوهشگران به تولید علم و رفع نیازها پرداخت.

گفتنی است در پایان این مراسم ضمن تجلیل از برگزیدگان جشنواره و نخبگان اقشار از ۳ اختراع " آقای پیمان کولیوند" رونمایی شد.

اخبار مرتبط
ارسال نظرات
آخرین اخبار