خبرهای داغ:

اردوی امتداد وحدت اهل تشیع و تسنن استان گلستان

به همت نمایندگی ولی فقیه سپاه نینوا گلستان کاروان منادی وحدت و بصیرت از استان گلستان راهی گلزار پاک سردار دلها شد و پس از زیارت مرقد مطهر شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی، به حرم امام رضا (ع) در مشهد مقدس مشرف شدند.
کد خبر: ۹۳۹۹۸۴۵
|
۲۳ آذر ۱۴۰۰ - ۱۹:۵۵

اردوی امتداد وحدت اهل تشیع و تسنن استان گلستان

به گزارش خبرگزاری بسیج گلستان؛ اردوی امتداد وحدت اهل تشیع و تسنن استان گلستان با حضور در حرم باصفای امام مهربانی ها حضرت علی بن موسی الرضا علیه السلام بار دیگر سرود وحدت و همدلی را به نمایش گذاشت، این کاروان بعد از زیارت مرقد مطهر سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی ، به حرم امام رضا علیه السلام در مشهد مقدس مشرف شدند.

طلاب و روحانیون اهل تشیع و تسنن استان گلستان با وحدت و همدلی و با ارادت و اعتقاد قلبی شان به اهل بیت عصمت و طهارت نشان داده اند که همیشه یک نمونه برجسته وحدت در پرتو انوار روشنگرانه مقام معظم رهبری خواهند بود.

علمای اهل سنت و اهل تشیع حاضر در این کاروان بر این باورند هر صدایی که بوی نفاق و تفرقه بین اقوام و مذاهب بدهد از حنجره دشمن بیرون آمده و در دم باطل است.

گفتنی است سازمان بسیج طلاب سپاه نینوا گلستان در چندین مرحله در اعزام علماء ، طلاب و روحانیون اهل تشیع و تسنن استان گلستان به اماکن مقدسه اهل بیت عصمت و طهارت علیهم السلام و اردوهای سیاحتی و تفریحی پیش قدم بوده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار