خبرهای داغ:

کارگاه خانواده و پرسش و پاسخ به شبهات عفاف و حجاب در سرخه برگزار شد

کارگاه خانواده و پرسش و پاسخ به شبهات عفاف و حجاب در جهت افزایش سطح آگاهی بسیجیان نسبت به مقوله حجاب در پایگاه فاطمه زهرا (س) برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۹۵۰۶
|
۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرخه؛ کارگاه خانواده و پرسش و پاسخ به شبهات عفاف و حجاب با حضور بسیجیان حلقه شهید عباسعلی صفی و شهید زین العابدین امامی پایگاه فاطمه زهرا (س) سرخه با سخنرانی غیبی از طلاب بسیجی برگزار شد.

غیبی در جمع بسیجیان با اشاره به اهمیت و جایگاه حجاب از محضر دین اظهار کرد: حجاب همواره بخشی عمده از رسالت انبیاء و اولیاء ادیان و علما بوده است به طوری که یکی از وظایف علمای دین و جامعه مقوله عفاف است.

او با اشاره به اینکه یک زن به عنوان مادر خانواده نقش اساسی و مربی‌گری در ترویج فرهنگ حجاب دارد تا بتواند فرزندان خود را به گونه‌ای چشم و دل پاک برای فردای بهتر حضور در جامعه تربیت کند، افزود: دختری که به سن بلوغ می‌رسد، پسری که ممیز است و حلال و حرام را تشخیص می‌دهد باید علاوه بر آموزش و آگاهی بخشی از طریق نهادهای آموزشی و تربیتی تحت تعلیم والدین خویش به عنوان افراد اثرگذار و الگو قرار بگیرد و به خوبی به رعایت حرمت‌ها و حفظ حریم شخصیت‌های ظاهری و جسمی و رعایت عفت و حجاب بپردازد.

طلبه حوزوی خاطرنشان کرد: آگاهی از فواید عفاف وحجاب ومضرّات بی حجابی و بی عفتی یکی دیگراز راه های معرفت به حجاب است. این آگاهی را می توان از طریق مختلف به دست آورد، گاهی با مطالعه ی کتاب ها و نشریّاتی که در این زمینه ها نوشته شده و گاهی با عبرت گرفتن از حوادث زمان وتجربیاتی که دیگران داشته اند؛چون به فرموده ی علی (ع)عبرت، موجب پاکدامنی می شود.

گفتنی است در این برنامه به مواردی از شبهات در خصوص عفاف و حجاب پاسخ گفته شد و بسیجیان از این برنامه به خوبی استقبال کردند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار