تداعی تفکر شهدای جهادگر دوران دفاع مقدس بین جوانان جهادی امروز

رئیس سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان گفت:اقدامات گروه‌های جهادی بسیج در خدمت‌رسانی صادقانه به مردم، تفکر شهدای جهادگر دوران دفاع مقدس در بین جوانان جهادی تداعی می کند.
کد خبر: ۹۳۹۹۴۳۷
|
۲۲ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان ، جواد جلالی در گفتگو با خبرنگار ما اظهار کرد: اقدامات گروه‌های جهادی بسیج در خدمت‌رسانی صادقانه به مردم، تفکر شهدای جهادگر دوران دفاع مقدس در بین جوانان جهادی تداعی می کند

وی گفت: جهادگران دوران دفاع مقدس توانستند با ابتکارات خود و استفاده از  امکانات موجود، اقدامات بی‌نظیری را انجام دهند.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان تصریح کرد: جهادگران دوران دفاع مقدس با ایمان و اعتقاد قلبی برای حفاظت از نظام جمهوری اسلامی پا به میدان عرصه جهاد گذاشتند.

این مقام مسئول بیان کرد: حضور جهادگران در جبهه از استان‌های مختلف از جمله  استان کرمان و لشکر 41 ثارالله سبب سرعت بخشیدن کار رزمندگان می شد.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان اظهار کرد: جهادگران با روحیه جهادی در دوران جنگ زیر آتش مستقیم دشمن  با احداث سنگر و جاده دسترسی رزمندگان به خطوط مقدم  را هموار می کردند آنها کارشان فی سبیل الله بود و مخلصانه خدمت می کردند.

جلالی تصریح کرد: امروز سنگرها عوض شده و امروز جهادگران که در سنگر اردوهای جهادی خدمت می نمایند، ولی حادثه خبر نمی کند و بعضی از این عزیزان در حین انجام وظیفه دچار حادثه و به رحمت خدا می‌روند.

وی افزود: بسیج سازندگی قانونی در مجلس دارد و در این راستا درخواست اضافه شدن تبصره ای به قانون خود را دارد، که شهید خواندن این گمنامان هم درآن  ذکر شده است.

این مقام مسئول ادامه داد: حدود یک سال این طرح در مجلس مطرح شده و حدود چهار ماه است که در کمیسیون امنیت ملی راکد مانده است.

مسئول سازمان بسیج سازندگی سپاه ثارالله استان کرمان خاطر نشان کرد: سازمان بسیج سازندگی تنها راه برون رفت از مشکلات کشور را توکل به خدای سبحان و تفکر بسیجی‌ و مدیریت جهادی می داند؛ باشد که با اشاعه این فرهنگ در بین اقشار مختلف جامعه زمینه ساز تمدن نوین اسلامی و ظهور دولت یار باشیم.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار