در بازدید استاندار از مناطق زلزله زده شهرستان کوهرنگ؛

نصب یکصداسکلت ساختمان تا دو هفته آینده

نصب یکصداسکلت ساختمان تا دو هفته آینده
استاندار چهارمحال و بختیاری، باید یکصداسکلت ساختمانی ظرف دو هفته آینده با بهره‌گیری از ظرفیت‌های منطقه از جمله بسیج سازندگی نصب شود.
کد خبر: ۹۳۹۹۲۹۱
|
۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۱۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ غلامعلی حیدری افزود: در اولین سفر شهرستانی خود و در به بازدید از مناطق زلزله زده،  اقدامات انجام شده در راستای بازسازی مناطق زلزله‌زده شهرستان کوهرنگ را ناکافی و پیشبرد امور را کُند ارزیابی کرد.

یادگار سالهای دفاع مقدس، علاوه‌بر اینکه می‌طلبد آواردبرداری در منطقه چهار برابر شود بلکه تیم‌های بتن‌ریزی نیز باید شش برابر شود و اسکلت‌ها با سرعت بیشتری نصب شود.

استاندار چهارمحال و بختیاری با تاکید بر بررسی دقیق و عملیاتی مشکلات مناطق زلزله زده کوهرنگ، گفت: این مشکلات مدون شود و هریک از دستگاه‌های مربوطه آن را به سازمان مرکزی ارائه دهد تا سریع‌تر با جذب کمک‌های ملی بتوان مشکلات منطقه را برطرف کرد.

حیدری افزود: علاوه بر تسریع در احداث واحد‌های مسکونی مشکلات دیگر شهرستان از جمله جاده‌های ارتباطی نیز باید ظرف یک ماه آینده برطرف شود.

یادگار سالهای دفاع مقدس، گفت:به منظور نظارت بر اجرای صحیح و به موقع برنامه‌ها در شهرستان کوهرنگ بازدید‌های سرزده خواهم داشت.

ارسال نظرات