برگزاری آزمون های آزمایشی ویژه دانش آموزان متوسطه دوم

زاهدان/خواهران بسیجی پایگاه مقاومت ریحانة النبى حوزه مقاومت کوثر ناحیه ویژه زاهدان ،برای آمادگی دانش آموزان متوسطه دوم آزمون های علمی آزمایشی برگزار کردند .
کد خبر: ۹۳۹۹۲۲۵
|
۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۷:۵۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از زاهدان، فرمانده حوزه مقاومت بسیج کوثر گفت: خواهران بسیجی پایگاه مقاومت ریحانة النبى حوزه مقاومت کوثر برای آمادگی دانش آموزان متوسطه دوم آزمون های علمی آزمایشی برگزار کردند که در اولین آزمون ۵۰ نفر از دانش آموزان بسیجی در حسینه عاشقان ثارالله شرکت داشتند .

زینب رضوانی فر افزود : شرکت در آزمون های آزمایشی، باعث آشنایی داوطلب با شرایط کنکور و آمادگی روحی و فیزیکی او جهت شرکت در جلسه کنکور خواهد شد. در بسیاری از موارد دیده شده که داوطلبین سخت کوش با وجود تلاش بسیار زیاد، موفق به کسب رتبه ی مناسب در کنکور نشده اند؛ و علت این موضوع در اکثر موارد آشنا نبودن این داوطلبان با فنون آزمون بوده است. این داوطلبان به دلایلی همچون تحمل ساعات طولانی آزمون، برخورد با سؤالات دشوار، عدم تمرکز در جلسه، اضطراب، تقسیم بندی نامناسب زمان بین تست ها، کنترل نکردن پاسخ نامه با سؤالات و … از موفقیت در کنکور باز می مانند.

وی بیان کرد: آزمون‌های آزمایشی به داوطلبان کمک خواهد کرد تا حد زیادی خود را با شرایط روحی و فیزیکی آزمون سازگار نمایند و همچنین به جز آمادگی روحی، هنر آزمون دادن را نیز بیاموزند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار