پیام فرمانده سپاه قدس گیلان به مناسبت روز پرستار و ولادت حضرت زینب(س):

حضرت زینب(س) الگو و اسوه ی پرستاری بی‌نظیر در تاریخ اسلام است

حضرت زینب(س) الگو و اسوه ی پرستاری بی‌نظیر در تاریخ اسلام است
فرمانده سپاه قدس گیلان گفت: حضرت زینب(س) که الگو و اسوه ی پرستاری و استقامتی بی‌نظیر در تاریخ اسلام است را به همه شیعیان و ارادتمندان آن عالمه ی غیر معلمه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.
کد خبر: ۹۳۹۹۰۴۷
|
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۱۲:۰۱

 

 

 

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، فرمانده سپاه قدس گیلان در پیامی ولادت با  سعادت حضرت زینب (س) و گرامیداشت روز پرستار را تبریک گفت.

در پیام سردار محمد عبدالله پور آمده است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

ولادت باسعادت پیام‌رسان کربلا و راوی صحنه های ماندگار آن رویداد بزرگ تاریخ بشر، حضرت زینب(س) که الگو و اسوه ی پرستاری و استقامتی بی‌نظیر در تاریخ اسلام است را به همه شیعیان و ارادتمندان آن عالمه ی غیر معلمه تبریک و تهنیت عرض می نمایم.

 این میلاد باسعادت که به درستی به نام روز پرستار نیز نامگذاری شده، فرصتی برای قدردانی و قدرشناسی از کادر درمان بخصوص، پرستاران مجاهد و زحمتکشی است که فرشته‌های نجات نام گرفته‌اند.

 بدون شک این فرشته های نجات، همان مهربانان احیا گری هستند که نه پیشه، بلکه نقش هنرمندانه ای، همچون سوختن و افروختن دارند و تلاش می کنند با محبت و ایثاری ماندگار و مداواگر، آسایش را در التیام تن های رنجور از درد بیماری  به ارمغان آورده و تثبیت کنند. اینجانب، ضمن تبریک و تهنیت روز پرستار که مزین به نام مبارک عقیله بنی هاشم حضرت زینب(س) است، بار دیگر از همت، تلاش و فداکاری های مجاهدانه ی آنها در ایام کرونا قدردانی کرده و به روح بلند شهدای کادر درمان و جامعه پرستاری درود می فرستم.

و من الله توفیق

 سرتیپ دوم پاسدار محمد عبدالله پور

 فرمانده سپاه قدس استان گیلان

ارسال نظرات
آخرین اخبار