تجدید میثاق طلاب و روحانیون ایرانشهری با شهدای گمنام

ایرانشهر/ طلاب و روحانیون ایرانشهری با شهدای گمنام تجدید میثاق کرده و یاد و خاطره شهدا را گرامی داشتند.
کد خبر: ۹۳۹۸۹۳۴
|
۲۰ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۱۲

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از ایرانشهر. حجت‌الاسلام‌ عیسی بزمانی ، صبح امروز در مراسم تجدید بیعت طلاب و روحانیون ابرانشهری با شهدای گمنام، ضمن ادای احترام به مقام شامخی شهدای گمنام و همه شهدای دفاع مقدس ، گفت: شهدا برای ارزش ها و آرمانهای خود جانفشانی کردند .امام جمعه ایرانشهر ادامه داد؛ این ارزش‌ها، همان ایستادگی، مقاومت و اطاعت‌پذیری بود.

وی، اطاعت‌پذیری را شاخص مهمی برشمرد و فتح پیروزی رزمندگان را در تمامی عرصه های دفاع مقدس را نیز مرهون همین روحیه دانست و افزود: رزمندگان و شهدا همه تلاش خود را برای تحقق این دستور امام به کار بستند و به این امر مهم و بزرگ دست یافتند.

امام جمعه شهرستان ایرانشهر اظهار کرد: به لطف خداوند مردم ما ولایت‌پذیر هستند و در برهه‌های مختلف با حضور به‌موقع خود از انقلاب و اهداف نظام دفاع کرده‌اند و قدر دان جانفشانی و ایثار شهدا هستند.

وی گفت: عبور از خطوط قرمز رهبری در همه موضوعات .گره زدن همه مشکلات ریزودرشت کشور به بیگانگان ، اعتماد به دشمن و تحقق پیدا نکردن اقتصاد مقاومتی همه به دلیل عدم اعتنا به توصیه‌ها و فرمان‌ها رهبری و اطاعت نکردن از ایشان در دولت قبل است.

امام جمعه شهرستان ایرانشهر خاطر نشان کرد با تکیه به توان داخلی و نیروهای جوان کارآمد که این دولت انقلابی جدید برآمد باور دارد قطعا ازهمه مشکلات به لطف خداوند عبور خواهیم کرد

حجت‌الاسلام‌ بزمانی در پایان، از طلاب و روحانیون خواست که در راستای تحقق حوزه انقلابی، سخنان مهم مقام معظم رهبری درزمینه های مختلف را برای مردم تشریح کرده و مساجد را به سمت‌ و سوی اهداف انقلاب سوق دهند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار