خبرهای داغ:
امام‌ جمعه نهاوند:

هدف دشمنان از تحریم‌ها منزوی کردن ایران است

نهاوند-امام جمعه نهاوند با بیان اینکه تحریم ابزار و عادت آمریکایی‌ها است، گفت: علاوه بر آمریکایی‌ها انگلیسی‌ها هم تحریم می‌کنند و معلوم است نمی‌خواهند تحریم‌ها را بردارند و می‌خواهند ایران اسلامی را منزوی کنند.
کد خبر: ۹۳۹۸۸۳۳
|
۱۹ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۱

به گزارش خبرگزاری بسیج، حجت الاسلام عباسعلی مغیثی در خطبه‌های این هفته نماز جمعه نهاوند اظهار داشت: در مذاکرات وین آمریکایی‌ها درصدد تحمیل خواسته‌های خود هستند و علاوه بر مسئله هسته‌ای در بخش‌های دفاعی و موشکی هم می‌خواهند ما را به عقب برگردانند.

وی ادامه داد: حرف ایران هم برداشتن تحریم‌های ضالمانه است و نباید انتظار داشته باشیم همه مشکلات حل شود چون تحریم ابزار و عادت آمریکایی‌ها است و همین چند روز قبل هم چند نهاد و شخص را دوباره تحریم کردند.

امام جمعه نهاوند افزود: علاوه بر آمریکایی‌ها انگلیسی‌ها هم تحریم می‌کنند و معلوم است نمی‌خواهند تحریم‌ها را بردارند و می‌خواهند ایران اسلامی را منزوی کنند.

وی در بخش دیگری از خطبه‌ها گفت: رژیم صهیونیستی در چند روز اخیر تهدیدهایی کرده است ولی خودشان می‌دانند چه خبر است و ایران اسلامی چه قدرتی دارد و جرأت هیچ کاری ندارند و به خوبی از اقتدار ما خبر دارند.

مغیثی با تبریک روز پرستار گفت: این روز را به پرستاران زحمت‌کش و کارکنان بهداشت و درمان نهاوند تبریک می‌گوییم که در دوران کرونا خوش درخشیدند و پرستاری کار خیر و سختی است.

وی اظهار داشت: همکاری مسئولان‌ برای رفع مشکلات مردم واجب است و باید عملی این مشکلات را حل کرد و به مردم خدمت کرد.
امام جمعه نهاوند گفت: به سرپرست جدید فرمانداری نهاوند کمک کنید، وی نیروی بومی است و اگر مشکلی هست باید با همکاری با هم حل کنیم.

وی عنوان کرد: نگذاریم این فرصت خوب خدمت رسانی با حاشیه‌سازی و اختلافات از دست برود و اگر مشکلی هست منعکس کنیم و درصدد رفع معضلات شهرستان باشیم.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات