احداث و مرمت 51 مسکن محرومین در سیستان و بلوچستان

زاهدان/ مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: ۵۱ باب مسکن محرومین در سطح این استان توسط نواحی مقاومت و مشارکت بسیج سازندگی استان ساخته و مرمت شده است.
کد خبر: ۹۳۹۸۰۴۹
|
۱۶ آذر ۱۴۰۰ - ۱۱:۰۳

سرهنگ پاسدار غلامرضا ملایی در جلسه تشریح برنامه‌های انجام شده در هفته بسیج، در گفتگو با خبرنگار بسیج در زاهدان اظهار کرد: تعداد ۵۲۵گروه جهادی با مشارکت پنج هزار و ۴۵۰جهادگر بسیجی خواهر و برادر در سطح استان در قالب رزمایش جهادگران بسیجی در عرصه های مختلف جهت کمک به محرومین و نیازمندان در هفته گذشته ایفای نقش کرده اند.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان سیستان و بلوچستان افزود: تعداد سه هزار و ۷۹۷بسته معیشتی باهمت بسیج سازندگی  نواحی  مقاومت توزیع شده است، تعداد ۵۱باب مسکن محرومین در سطح استان توسط نواحی مقاومت و مشارکت بسیج سازندگی استان ساخته و مرمت شده است.

وی بیان کرد: همچنین به منظور تداوم رزمایش مومنانه با هدف مواسات و همدلی با محرومیت نیازمندان و افراد آسیب دیده از ویروس کرونا تعداد ۱۶هزار و ۸۷۲پرس غذای گرم طبخ و بین این افراد در سطح استان توزیع شده است.

این مسئول ادامه داد: در راستای ارائه خدمت بی منت به محرومین و نیازمندان جامعه طرح ویزیت رایگان در قالب طرح شهید سلیمانی در سطح استان اجرا شده است که به همین منظور تعداد ۳هزار و ۲۶۱ نفر به مکانهای اجرای طرح مراجعه و از خدمات پزشکی رایگان بهره مند شدند.

وی اضافه کرد: اجرای ۳۲۴اردوی جهادی یک روزه، توزیع ۶۱هزار و ۳۱۴عدد ماسک رایگان با هدف فرهنگ سازی از زدن ماسک و قطع زنجیره کرونا با همت بسیج سازندگی در سطح شهرستانهای استان توزیع شده است.

مدیر سازمان بسیج سازندگی سپاه سلمان استان سیستان و بلوچستان گفت: در راستای کمک به معیشت خانواده های آسیب دیده از ویروس کرونا ۴۶۰کیلو گرم گوشت قرمز، تعداد هزار و ۶۹۰قرص نان توزیع شده است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
آخرین اخبار