خبرهای داغ:

آموزشگاه‌ها باعث رشد و کشف استعداد‌های کودکان و نوجوانان می‌شوند

شاهرود_مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: آموزشگاه‌های آزاد هنری باعث رشد و کشف استعداد‌های کودکان و نوجوانان می‌شوند.
کد خبر: ۹۳۹۷۷۹۸
|
۱۵ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۰۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، فرشید فلاح در آئین افتتاح آموزشگاه‌های آزاد هنر‌های تجسمی «به آفرید» و "فلاح" اظهار کرد: آموزشگاه‌ها با هدف رشد، پرورش و کشف استعداد‌های کودکان و نوجوانان در شهرستان افتتاح می‌گردد.
او با اشاره به تاسیس آموزشگاه و نیازمندی جوانان تصریح کرد: افتتاح این آموزشگاه‌ها در شهرستان برای ورود علاقه‌مندان به عرصه آموزشی و تئوری هنر، کمک شایانی می‌باشد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان اظهار کرد: امیدواریم با همکاری هنرمندان شاهرود و تعامل بین دستگاه‌های همسو بتوانیم شاهد برپائی نمایشگاه‌های مختلف هنری در سطح شهرستان و حتی بخش‌های روستایی باشیم.
او گفت: با تاسیس آموزشگاه‌های آزاد هنری می‌توان با هجمه‌ها و تبلیغات سوء دشمن مقابله نمود.
فلاح افزود: بدون شک، ظرفیت‌های موجود و زیربنای قوی فرهنگ و هنر، با حضور هنرمندان و همچنین همراهی بخش خصوصی، جامعه را در رسیدن به کیفیت مطلوب فرهنگی و هنری رهنمون می‌نماید.
او تصریح کرد: مجوز تاسیس آموزشگاه از طریق اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی سمنان صادر شده و کشف، رشد و ارتقای استعداد‌های هنری در شهرستان از اهداف افتتاح این آموزشگاه هنری می‌باشد.
در پایان یادآور می‌شود آموزشگاه آزاد هنر‌های تجسمی «به آفرید» به مدیریت زهرا کوهساری و آموزشگاه آزاد هنر‌های تجسمی "فلاح" در شاهرود به مدیر مسئولی عاطفه فلاح تاسیس و شهرستان شاهرود با افتتاح این آموزشگاه‌ها دارای سی و دو آموزشگاه آزاد هنری فعال می‌باشد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها