همزمان با هفته مبارک بسیج در وردنجان برگزار شد؛

گرامیداشت یاد دانش آموز شهید گودرز مولوی

همزمان با هفته مبارک بسیج گرامیداشت یاد دانش آموز شهید گودرز مولوی در آموزشگاه حضرت خدیجه سلام الله علیها و ابرار شهر وردنجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۳۹۳۱۱۳
|
۰۲ آذر ۱۴۰۰ - ۱۵:۵۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛ این مراسم با شکوه با حضور خانواده معظم شهید و جمعی از مسئولین استانی، شهرستانی،محلی،همسنگران شهدا ،دانش آموزان وفرهنگیان با رعایت اصول بهداشتی برگزار شد.

دراین مراسم امام جمعه وردنجان با تبریک هفته مبارک بسیج و گرامیداشت یاد و خاطره شهدا گفت: بسیج این لشکر مخلص خدا، نعمت ارزشمندی برای اسلام ناب و انقلاب اسلامی است.

 حجت الاسلام علی محمدی به اقتدار ایران اسلامی اشاره کرد و افزود: عزت و اقتدار ایران اسلامی مرهون رشادتهای و فداکاری شهدا ، رزمندگان اسلام و بسیجیان ولایتمدار در عرصه های مختلف است .

کارشناس مسایل مذهبی ادامه داد:  شهدا الگوی اخلاص ، عمل بموقع، فداکاری و از خودگذشتگی هستند و ایران اسلامی افتخار دارد که این چنین فرزندانی را خانواده ها تربیت کردند و تقدیم اسلام و انقلاب اسلامی کردند.

شایان ذکراست:  این یادواره در راستای یادواره های مشق ایثار  با همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان بن و آموزشگاه حضرت خدیجه سلام الله علیها و ابرار شهر وردنجان برگزار شد.

مردم مومن، انقلابی و شهید پرور شهر وردنجان  بیش از80 شهید والامقام تقدیم انقلاب اسلامی نمودند که 18 نفر از این شهدا،دانش آموز هستند.

تلاوت آیات نورانی قرآن مجید، اجرای گروه سرود و تجلیل از خانواده معظم شهید از دیگر برنامه های این مراسم بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار