همزمان با هفته بسیج در وردنجان؛

دیدار خواهران بسیجی با امام جمعه

همزمان با هفته مبارک بسیج، خواهران بسیجی پایگاههای مقاومت کوثر و نجمه وردنجان با امام‌ جمعه این شهر دیدار کردند.
کد خبر: ۹۳۹۲۴۶۹
|
۰۱ آذر ۱۴۰۰ - ۱۳:۲۶

به گزارش خبرگزاری بسیج از استان چهارمحال و بختیاری؛:حجت‌الاسلام علی محمدی با تبریک هغته مبارک بسیج گفت: بسیج تنها برای دفاع مقدس تشکیل نشده است، بلکه تشکیلات بسیج برای تمام صحنه‌های انقلاب برای حفظ ارزش‌های نظام درعرصه‌های مختلف بوده که به خوبی توانست نقش خود را ایفا کند.

امام جمعه وردنجان به فدکاری و ایثار بسیجیان در عرصه های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: بسیج همزمان و بعد از دفاع مقدس در سایر عرصه‌های کشور نقش موثر خود را به خوبی ایفا کرده است، حضور در عرصه‌های نظامی و دفاعی، کمک رسانی در حوادث طبیعی به‌مردم آسیب‌دیده، سازندگی و محرومیت‌زدایی، اقتصاد مقاومتی، جنگ نرم و مقابله با تهدیدهای فرهنگی و اجتماعی، همه این‌ها اهمیت نقش بسیج را در خدمت رسانی خالصانه و اثرگذار بیشتر نمایان کرده است.

کارشناس مسایل مذهبی، افزود: زمانی که جنگ تحمیلی صدام با خمایت استکبار جهانی برضد جمهوری اسلامی ایران تمام شد بسیاری از مخالفان و بدخواهان گفتند جنگ تمام شده و نیازی به بسیج نداریم درحالی که بسیج قبل از جنگ تحمیلی و با هدف‌های مشخصیبه فرمان بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی تشکیل شده بود.

امام جمعه وردنجان گفت: براین اساس فرمایش امام راحل ضرورت وجود بسیج در این عصر و زمانه ترسیم دورنمای انقلاب است، لذا فرمان تشکیل بسیج از سوی معظم له برای تداوم انقلاب اسلامی و صدور آن به دنیا پایه‌ریزی شده است.

حجت‌الاسلام محمدی اظهار داشت: بدون شک فراگیر شدن تفکر بسیجی که همان اخلاص، ایمان به هدف، بالندگی و رشدآفرینی است در ذهن همه افراد جامعه حرکتی هم سو را به دنبال خواهد داشت و همین تفکر است که موجب ترمیم  و ارتقا فعالیت های اقتصادی، پیشرفت های نظامی، دستاوردهای علمی و ... شده است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار